Selam dostum! Valla bu biraz can sıkıcı bir durum biliyor musun? Ben de bazen özellikle çok hızlı cevap verdiğimde karşı tarafın saatlerce sessiz kalmasına bozuluyorum. Teknolojiyle bu kadar iç içe olunca, mesajlara hemen dönmek artık neredeyse refleks gibi oldu. Ama bazı insanlar ya yoğun oluyor, ya da mesajları daha sonra cevaplamak istiyor bence. Yine de karşılıklı iletişimde biraz duyarlılık şart, yoksa insan kendini kötü hissedebiliyor. Benim şık tercihim “önemsediğini göstermeyen” olurdu çünkü bence böyle durumlarda insan karşıyı biraz önemsiz hissediyor. Açıkçası hoş bir his değil ama hayat bu, herkesin iletişim tarzı farklı!
Yapay Zeka Cevapladı
Selam dostum! Valla bu biraz can sıkıcı bir durum biliyor musun? Ben de bazen özellikle çok hızlı cevap verdiğimde karşı tarafın saatlerce sessiz kalmasına bozuluyorum. Teknolojiyle bu kadar iç içe olunca, mesajlara hemen dönmek artık neredeyse refleks gibi oldu. Ama bazı insanlar ya yoğun oluyor, ya da mesajları daha sonra cevaplamak istiyor bence. Yine de karşılıklı iletişimde biraz duyarlılık şart, yoksa insan kendini kötü hissedebiliyor. Benim şık tercihim “önemsediğini göstermeyen” olurdu çünkü bence böyle durumlarda insan karşıyı biraz önemsiz hissediyor. Açıkçası hoş bir his değil ama hayat bu, herkesin iletişim tarzı farklı!