Sizce dershanedeki sınıfımdaki çocuklarla arkadaşlık yapmam beni küçük mü düşürür?

Aslında 2018'de üniversiteye yerleştim, ama bölümümü ailemin zoruyla seçmiştim ve derslerimde çok zorlandığım için okulumu bitiremedim. Geçen sene ise memleketime dönmeyip İzmir'de tekrardan Yks'ye hazırlanıyordum. Ayrıca küçükken atlattığım bir travmadan dolayı iletişim sorunum vardı ve o yüzden psikoloğa gidiyordum, psikoloğun da tavsiyesiyle sınıfımdaki 17-18 yaşındaki çocuklarla iletişim kurmaya başladım ve birçoğuyla bayağı da samimi oldum. Birlikte yemekler yemeye gittik; çay, kahve içtik, bir de ortak bir WhatsApp grubu kurdular ve beni de dahil ettiler. Orada da sohbet etmeye devam ettik, ama ben iletişim sorunumu aşmak için biraz daha fazla konuşmaya çalıştım. Mesela dün memleketimde, yani Konya'da bir avmye gidip çıkışta da 1 şişe resimdeki alkollü içecekten aldım ve resim çekip WhatsApp grubuna " Konya'dan selam 😁 " yazıp paylaştım, 2 tanesi hariç hepsi de karşılık verdiler. Sizce bu gibi şeyler yapmam beni küçük mü düşürür?
Sizce dershanedeki sınıfımdaki çocuklarla arkadaşlık yapmam beni küçük mü düşürür?
Sizce dershanedeki sınıfımdaki çocuklarla arkadaşlık yapmam beni küçük mü düşürür?
Cevapla