Okuldaki en yakin (tek arkadaşım) diger yakin arkadaslarimi kiskaniyor sebep?

Genelde kendininde çok yakin arkadaşı var ama beni cok kiskaniyor mesela onlarla bir st paylastigimda beni sattin vs diyor. Ben senin gözüne sokup kendi arkadaslarimi st atmiyorum diyor (bunu bu sene okul zamanlari diyordu) yaz tatiline girdik en az 3 ay icerisinde 3 4 kere yazisip konusmusuzdur onlarda 2 3 dk en fazla ben yazmasam hanimefendi yazmiyor bugunde baska arkadasim ile st attim sadece st görmüş cevap bile yazmadi neden sizce okul zamani iyi davranip yaz tatilinde umursamiyor bu arkadastan olur mu? (okul açılsın yeni arkadaslar ediniriz okulda arkadas kalmadigimiz kisi olmaz diyordu kendiside biliyor gruba yeni biri girince digerj asla umursanmiyor)
Okuldaki en yakin (tek arkadaşım) diger yakin arkadaslarimi kiskaniyor sebep?
Cevapla