On yedi yaşındaki sınıf arkadaşlarim niye böyle? Ne yapacsgim?

Okulumdaki yaşıtlarım çok sinsi, art niyetli gerçekten empati yoksunu insanlar özellikle sınıfimdaki kişileri neredeyse hiç sevmiyorum birisi var yıllardır arkadaşım aslında ama bu sene değişti okulumda yeni bu arada bu dönem geldim. Beni sürekli eleştiriyor başka bir kız var ağız falan eğiyor bana o kızda çok belali bi kız bişey desem üstüme atlar cevapta veremiyorum diğer kişilerde öyle... Bir yanlarina oturayım demistim geçen izin almadan oturdum diye laf yaptilar çok üzüldüm neden böyleler bir başkası var en ufak şeye bağırıyor kavga etsem benim zararıma özel okuldayım çünkü
On yedi yaşındaki sınıf arkadaşlarim niye böyle? Ne yapacsgim?
Cevapla