Tek başıma gezmeye başladım. Kendimi kral gibi hissediyorum artık. Özgüvenim yerine geldi. Yalnızlık güzelmş. Düşünceleriniz nedir?

Geçmişte çok sosyal ve hareketli biriydim artık değilim. İçkimi kendim içerim. Kendim geziyorum. Tek başıma kamp yapıyorum. Yeni insanlarla tanışıyorum hem bu şekilde. Çok güzelmiş diyorum. Sevgili işlerini de bıraktım.
Tek başıma gezmeye başladım. Kendimi kral gibi hissediyorum artık. Özgüvenim yerine geldi. Yalnızlık güzelmş. Düşünceleriniz nedir?
Cevapla