Deliriyor muyum? Yalnızlıktan zevk almaya başladım. Neden?

Aslında çok cana yakın bir insan olmama rağmen son zamanlarda sırtımda dünyayı taşıyormuşum gibi bir ağırlık var üstümde. Yalnızlıktan tek başıma oturup sigara içip şarkı dinlemekten zevk almaya başladım. Hayatımdaki kişileri tek tek hayatımdan çıkarıp kasıtlı bir şekilde kendimi yalnızlaştırdım. Deliriyor gibi hissediyorum.
Deliriyor muyum? Yalnızlıktan zevk almaya başladım. Neden?
Cevapla