Bu güzellik yarışmaları çok saçma değil mi?

Kadınlarda güzellik standartları belli bir kalıba koyuyorlar ve estetik çılgınlığı başlıyor ayrıca her kadın kendi çapında guzelken kalkıp kadinlari obje haline getiriyorlar ve erkeklerin eğlencesi elinin kiri yapıp duruyorlar kadın kişiliğiyle değil dışılığı ile ön plana getiriyorlar. Ayrıca kadını kişiliği olarak varsaymamak kadına hakarettir. Neden bir kadın erkeklere güzel görünmek için varolsun ki. Kadın sadece eşine güzel görünmeli eşi de sadece onun için bakımlı olmalı. Yani şu an etrafa bakıyorum yariciplak kadınlar kendilerini et pazarındaki gibi sergiliyorlar. Hadi İslami geçtim edep denen bişey varm eskiden hayatkadinlari kendi vücutlarını gösterirken şimdi herkes hayatkadinlari gibi kendisini gösteriyor. Ben yeni tesettüre girdim çıplaklık arttıkça tiksindim gel gelelim mağazalarda sözüm ona kapalilara göre kıyafetler bile dar. Bir kıyafet diktirsen sana iyi geciriyorlar gerçekten aradığımı bulamıyorum. Üstü cami altı k**rhane gibi dolaşıyor millet hiç memnun değilim Rabbim bu toplumu ıslah etsin. İnsanlar evlenmek yerine sevgili ediniyorlar evlen diyorum karı koca ilişkisi için mi evlenilmez diyor oysa sevgiliyle kari koca gibi yaşıyorlar. Evlenin bari zina etmemiş olursun psh peh

Bu güzellik yarışmaları çok saçma değil mi?
Cevapla