ABD'de düzenlenen yarışmada 19 yaşındaki Somalili Halime Aden Yarışmaya Damgasını vurdu. Halime Aden güzellik yarışmasına katılan ilk tesettürlü Kadın olarak büyük bir cesaret gösterdi. Yarışmada yarı finale kadar yükseldi. Geçtiğimiz haftada İngiltere Tesettür Moda Haftası'na damgasını vurmuştu. Sizce de çok tatlı değil mi? Tabi yarışmaya katılması ne kadar doğru orası tartışma konusu olacağına benziyor...
Tesettürlülerin güzellik yarışmasına katılmaları doğru mu?
https://i.hizliresim.com/4POk8J.jpg 1930'lu yıllarda güzellik yarışması. Sonra zaman geçti ve kapitalizmin de etkisiyle moda adı altında kadınlar soyulmaya başkandı. Amaç güzellik değil, kadın vücudunda bulunan ve objeleştirilen yerler. Güzellik yarışmaları gitgide çıplak bir boyuta ulaşmaya başladı. Eski yarışmalara bakarsanız kadınların bu kadar açık olmadığını görürsünüz. Yakında çırılçıplak olacaklarından korkuyorum. Ayrıca tesettürlülerin güzellik yarışmalarına katılmalarında bir sakınca görmüyorum. Sanki İslam'ın tüm emirleri başına bez geçirenlere yüklenmiş gibi... Bunu söyleyenler de düzgün olsa bari.
Tesettürü ne amaçla taktığın çok önemlidir. Eğer sen dininin gereği olarak takıyorsan bunda bir sakınca yoktur fakat sen tesettürü güzel gözümek ve moda amacıyla takıyorsan sakıncalıdır bence. bu benim kişisel yorumumdur bir yerlerden alıntı filan değil.
Kadin cok guzel zaten 1. olmayi haketmis, ayrica tesetturlu olmak guzel olmaya engel olama bence yanlis bir sey yok.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Güzel kadın başarılı da insanların gözündeki model sınırları algısını değiştiriyor insanlara ilham oluyor ve kendi sevdiği işi yapıyor doğruluğunu sorgulamak kimseye düşmez. İşte o zaman sorarlar adama kime göre neye göre doğru?
Dinimizce tesettur zaten kendini dis ortamdan gizlemek dis bakislardan saklamak icin vardir sen kalkip guzellik yarismasina cikip kendini sergilerseb olmaz.
En İyi Cevaplar