İmkanınız olsa hangi çağda yaşamak isterdiniz?

Ben Hazreti Adem’in zamanında insanlığın yeryüzüne inişinin ilk çağlarında yaşamak isterdim. Dünya nüfusu 50-100’ken. Ne güzel, bir kere özgürlük olurdu. Tüm gün okula ya da işe gitmek zorunda kalmazdım. ☀️ Tüm hareketlerime karışan bana görevler koyan devletler ya da milyarlarca insan olmazdı 🤮 Nimetler çok olurdu yeryüzünde hemde temiz🍒🍓🍎🍉🍑🍊🍋🍍🍌🥑🍏🍈🍐🥝🥭 yeryüzünde daha ülkelerin sınırları olmadığı için yeryüzü benim olurdu istediğim gibi gezer dolaşırdım🏝️🌲🌳🌴 yeryüzünde günahlar az olduğundan günahsız yaşayıp ölmem de kolay olurdu ☁️ sonrası zaten cennet ❤️🧡💛💚💙💜 kısacası daha özgür ve daha mutlu olurdum. Bu yüzden Hazreti Adem’in zamanlarında ilk çağlarda yaşamak isterdim! 😋

İmkanınız olsa hangi çağda yaşamak isterdiniz?
Cevapla