Maddi durumu iyi olan erkeklerin egosu?

Aileden gelen durum var bir de kendi başarıları ama yaştan dolayı mı bilmiyorum kendilerini dünyanın merkezi sanıyorlar ben de çok güzel bir kızım ama o kadar egolular ki kendimi bazen eksik hissediyordum. Ya boyum kısa ya kilo aldım ya başarılı değilim ya da patron olduğu için boyun eğmek zorundaymışım gibi.. (staj yaptığım yer için senden üst konumdaysa karşı gelmemen gerekir gibi bir şey söylemişti) bir çok şey elde edesiye kadar oysaki ben herşeydim tüm iyi cümlelerin sahibiydim bilmiyorum biraz kötü hissettirdi
Maddi durumu iyi olan erkeklerin egosu?
Cevapla