Sizce hangisi arkadaşlar bir sıralama yapsanız nasıl olurdu ve neden bilgisi olan yorum yaparsa çok mutlu olurum bilmeyen lütfen yorum yapmasinn
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Elektirik ve elektronik kendi içinde alanı cok
Haberleşme sadece tek sistem
Ama genel olarak elektrik ve elektronik bana göre iyi
Biz yaptığımız işte ne kadar beyaz yaka varsa bize gelmek zorunda işi yapan biziz
Peki şöyle sorayım kou elektronik haberleşme mühendisliği mi sau eem mi sence hangisi
Anlamadım ama her iki dalında onu açik
Ama elektronik ve haberleşme mühendisliğinin imza yetkisi yok bu durumda ne yapılır ve sonrada. İmza yetkisi alabiliyormuyuz
Okadar bilgim yok
Ama hangi meslek hoşuna gidiyorsa onu seç
Bilemiyorum bende işte:(
Hakkında hayırlısı olsun
Sen elektirk elektronik mühendisimisin ve hangi üni
Üniversite okumadım ama o bölümdeki herkesle beraberim
Ne kadar kazanıyorlar ortalama peki
Belli bir fiyat söyleyemem benden düşük alanda var yüksek alanda var hepsi bilgi ve tecrübeye bağlı para için asla yapma bu işi elektirik işi dikkatli olmak zorundasın senin en ufak hatan başkasının hayatına mal olur onun için elektrik hem tehlikeli hem dikkatli olmak zorundasın 24 volttan 440 volta kadar enerji var tabi yükseğide var ama bu iş gerçek hayatda farkli
Ortalama desem lütfen
Maddiyat konusu Asla söyleyemem olmaz
Başkasına sor maddiyat bana sorma
Ortalama bir şey söyle o zaman bildiğin kadari ile nolursun yalvarırım hemen silicem yorumunu
Asgari ücreti. Üstü daha başka bir şey sorma maddiyat söyleyemiyorum huyum bu
Ne o zaman okunmaz değil mi 15 bin lira felan ise çok üzüldüm ya
Maddiyat bilmem ama para için okuyacaksan okuma elektrik git kadın kuaförluk yap
Cilt uzmanlık yap
15 bin alıyorlar ortalama dedin ona sasirdim
Ben fiyat söylemedim o senin kendi fikrin
Lise mezunu olan insan bilene muhandisten fazla alanlar var diploma iş görmez bazen bilgi ve tecrübe önemli para en son olay
Asgari ücret üstü dedin
Asgari ücretin aşağı alanda var üstü alanda var
Sayı söyleyemiyoruz maalesef
Kou gibi bir uerden mezun olan ne kadar alir
Kou?
Kocaeli universtesi
Bak arkadaşım ben kocaelindeyim deniz sektöründe elektirkle uğraşıyorum mühendis olan biri yüksek maaş vermezler işi bilmeyen adama ama onu açık bir meslek otomasyon bilgin olması lazım elektronik bilgin olması lazım ac ve dc iyi bilmen lazım plc lazım bunlar çalışarak olur bilgi lazım bunlar çalışarak olur
Senin şirketin olsa okuldan yeni mezun mühendise ne kadar verirsin sen?
Çok dikkat gerektiren bir iş para konuşman için bilgin ve tecrüben olması lazım...
Bana maddiyat sorma
O yüzden dedim ya yeni mezuna 20 25 veririm 2 yıl tecrübeli ye 50 60 5 yıl tecrübeli ye 80 lerde veririm ortalama böyle mi peki
Girdiğin firma ve yaptığın işe bağlı
Firma çok önemli
Hakkında hayırlısı olsun maddiyat bir şey diyemem
Ortalama peki böyle mi rakamlar
Asgari ücretten başlar firmaya göre değişir
Çok yüksek bir şey de bekleme
Tecrübe yıllarına göre soylediklerim doğru mu peki
Yıllar abartı oldu sanki
12.000 tecrübesiz başlar sonra yüksek rakam elde edilir
Yıllara göre fazla mi söyledim :)
Ben bilmem Allah bilir
Bak güzel abicim benim bir gelirim yok babam eytden emekli oldu 7500 alıyor başkada hiçbir gelirimiz yok ve ben üzülüyorum o yüzden ock kazanmak istiyorum halen de okuyorum bana lütfen artık tecrübeye göre ne kadar kazandıklarını şöyle lütfen
En düşük 15 den başlar tecrubesiz hiç bir bilgisi yoksa sonra kendini geliştirirse çok iyi paralar kazanır ... TL dahi almayanlar var euro ve dolar gibi her şey sana ve mücadeleye bağlı biraz nasip ve kismet
Firmaya göre değişir 20 bin alan başlangıç olanda var
30 ve 40 üstü alanda var
Allah razı olsun senden çok saol bende şu an bile derslerime çalışıyorum peki bilgisayar mühendisliği mi sence yoksa elektronik haberleşme mühendisliği mi ne dersin
Çok teşekkür ederim bu arada gerçekten çok mutlu oldum
Sana benden tavsiye neyi çok seviyorsan onu seç ve asla pes etme cümlemizden Allah razı olsun pls ve yazılım da önemli elektrik de önemli ve elektronik önemli her bölüm birbirinden değerli nerde bir kul işi varsa en iyisini yaparsın
Ya yine çok teşekkür ederim çok saol peki elektrik mi elektronik mi haberleşme mi
Elektrik de makina ve sistemler var ayrı
Elektronik cihazlar farklı sistem ayrı
Haberleşme sistemi farklı ayrı sitem
Ama hepsine enerji veren ve kablosunu dahi ayarlayan Elektrikçi olur
İşe göre değişir sistem enerji verilir ama sistemi devreye almaya gelen görevliler farkli
Haberleşme zayıf akıma girer biraz
Peki hangisi en kazançlı olur sen olsan hangi alanı tercih ederdin
Bilmiyorum ne hoşuma gidiyorsa onu seçerim
Hangisi peki ya nolursun?
Bak paraya bakma daha iyi kaznamak için para 2 ci alanda 1 önceliğin yaptığın işi sev
Parayı çok kazandığım her alanı severim:)
Kendin seç kendi fikrin olsun
her şey para değil
Peki senin o 40 50 ilçede başlayan var 20 ilçede baslayam var dediklerin hangi alanı seçenler acaba
Dediklerinden var
Gerçekten çok güzel moral oldu çok saol peki ingilizce için ne dersin
O mutlaka öğren ben sokak ingilizcesiyle el kol hareketle derdimi anlatıyorum sana büyük artı olur
Tabi birazda ahiretine çalış fazla dünya düşünme
Tamam çok teşekkür ederim kaçıncı seviye sence yeterli olur peki
Konuşacak kadar
Fazla para ve maddiyat düşünme rızkı veren Allah dua et herzaman hakkında hayırlısı olsun
Nasibini kovalamazsan Allah vermez haberin olsun
Yoksa elhamdülillah muslumanin
Birde Kocaeli nasıl bir yer acaba
3 senedir burdayim bende çok iyi bilmiyorum evden işe işten eve sahili falan çok güzel şehir...
Sen elinden geleni yaparsın takdir allahin
Sen neden Kocaeli'nde geldin ki aslen nerelisin
Nasip işte geldik malatyaliyim Allah nasip etti
Analdim hayırlısı olsun peki işsiz kalır mıyım sence ben yoksa aranan bir bölüm mü
Nasip Allah rızka kefil rızkını kafana dert etme mevalanin bir sözü var bir şey nasipse el getirir yel getirir sel getirir bir şey nasipte yoksa el götürür sel götürür yel götürür
Ama sunuda unutma lütfen bir kuş bile nasibi kadar kanat çırpar gök yüzünde:(
Kader gayrete aşık kaderi değiştiren dua dir ben bilmem Allah bilir demek duser
Haklısın çokta muhafazakar son sanırsam masallah sana:)
Misli sana olsun umudunu taze tut elinden geleni yap takdir Allahın
İnşallah ya çok çalışıyorum bakalım ne gelecek başıma:)
Hakkında hayırlısı olsun en güzeli nasip olsun dua et senin isteklerin Allaha ağır
Gelemz
Haklisn hep ediyorum tevekkül yapıyorum ozellikle
Ne guzel maşallah Allah daim etsin artirsin
İnşallah seninde saol:)
Misli size olsun
İzin verirseniz artık claismayi bıraktım
Tarih konuşalım mi
Tamam
Yazayım mi sana izin verirsen yoksa buradan mi konusalim
Yazsan iyi olur burdan yorumların en alt tarafa bakmak zorunda kalıyorum
Yazdım
Tamam 👍.
üçü de aynı koy gtn rahvan gitsin
Nerden bilion jsnxnd
tecrübeliler bilir asdasdasdasd
Kou elektronik ve haberleşme mi sence yoksa SAÜ eem mi
kou ne?
Kou Kocaeli universtesi
Sau sakarya universtesi
kocaeli de öğren sakarya da eğlen :)
Peki elektronik ve haberleşme mühendisliğinin imza yetkisi yok bu konu hakkında ne dusunuyorsun
bu alandan gelenler genelde haberleşme tarafını seçiyor. yani imza yetkisinin pek bir önemi kalmıyor
Kazanç durumları nasıl peki lütfen bildiğiniz kadarı ile soylermisiniz
tırt
Ortalama ne kadar yeni başlayan ,2 yıl tecrübeli,5 yıl tecrübeli ,7 yıl tecrübeli mesela
burada mı anlatayım olmaz kanka
Geri sileyim yazda o zaman lütfen olur mu
asdsadasd
Neden güldün