Yorum yaparken detay kısmını okuyarak yapınız. !
Gerçekten ben bunu çok düşündüm ve bununla ilgili bir kanıya vardım babam evde annemle bana davrandığı şekilde yengeme ya da başkasına davrandığı gibi davranmıyor bazen çok iyi oluyor bazen çok geçimsiz oluyor, anlam veremiyorum yani başkalarına bu kadar iyi davranırken kendi evindeki adamı yeri geldiği zaman nasıl bu kadar geçimsiz davranmayı becerebiliyorlar ya da ne yapmaya çalışıyorlar.
Örnek veriyorum gelini yapmadığını bırakmıyor ama o her zaman en değerli oluyor para gönderiyor ondan sonra telefonda konuşurken canım kuzum diye konuşuyor, mesela abime de aynıydı ona da hiç güzel konuşmazdı yani bize vermediği değeri neden başkalarına bu kadar veriyorlar anlam veremiyorum.
Nankörlük yapmak istemiyorum yani yediğimiz önümüzde yemediğimiz arkamızda hiç değer vermiyor demiyorum ama başkalarını gösterdiği sevgiyi neden bize göstermiyor?
#_RebelWolf_
15 Eylül, 2023 Cuma 23.47
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer