İki yıllık sevgilimle ekimde evlenme düşüncemiz vardı ama ben ertelemek istediğimi söyledim, ne yapmalıyım?

Çünkü benim icin annesi büyük bir sorun oldu, beni tanıştırdıktan sonra hergün aradı annesi diyeceksiniz ki bunda ne var ne güzel hergün aramış ama öyle değil işte. Bazen açamadıgım zamanlar oldu o zamanlarda bir ton laf işittim, bana şart koşmaya başladı günde iki kez konusucaz diye, zamanla baba baskı kurmaya çalıştı ve sürekli laf sokmaya başladı. Aşırı bunaldım bu konuyu çok kez dile getirdim hatta ayrı bile kaldık sevgilimle bu konulardan sevgilim cözecegini söylüyor. Ama benim en baştan gözümü çok korkuttu kadın. Telefonu açıyorum daha nasılsınız demeden sen bize bakmicaksın galiba aramıyosun açmıyosun diyip duruyordu. Siz oldaydınız böyle bir ilişkiyi evliliğe taşır mıydını?
İki yıllık sevgilimle ekimde evlenme düşüncemiz vardı ama ben ertelemek istediğimi söyledim, ne yapmalıyım?
Cevapla