20 yaşındayım, gece hayatım olmadı. Çok şey mi kaçırdım?

20 yaşındayım ve ne hiç sevgilim oldu ne de arkadaş çevrem var gezeceğim, eğlenebileceğim. Hiç gece hayatı falan olmadı. Çok şey m?

20 yaşındayım, gece hayatım olmadı. Çok şey mi kaçırdım?
Cevapla