İş yerinde kendimi savunacak nasıl açıklama yapabilirim?

Kendimi savunmak haklı göstermek istiyorum. Geçen gün bizimle aynı iş yerinde çalışan bir arkadaşımın (erkek) evine gittim. Bazı özel şeyler yaşadık sonrası sonra o akşamdan sonra benim hiç bir mesajıma yanıt vermedi. Bana yokmuşum gibi davrandı. Benimde çok sinirine dokundu ilk önce eğitim şubesine çıktığı kızı görmeye gittim. Ama o akşam hiç konuşmadım kızla adını öğrendim. Neyse sonra bu küplere bindi. Beni tehdit etmeye başladı. Neyse çok karıştırmayayim anlaşılmıyor. Velhasıl kelam iş yerinden bir ablaya anlattım daha sonra başka bir ablaya daha sonra benim şefimin kulağına da gitmiş. Ben kendimi nasıl savunacağım. Evini tarif eden sonra benimle doyumsuzca öpüşen sonra da yokmuşum gibi davranan o.
İş yerinde kendimi savunacak nasıl açıklama yapabilirim?
Cevapla