10 yıldır babamla görüşmüyorum, iletişime geçsem beni tersler mi?

Arkadaslar 10yıldan beri babamla gorusmuyorum hıc ıletısıme geçmek ıstıyorum ama o suçlu oldugu ıcın ben yazmak istemiyorum? Yazarsam beni terslermı kotu duruma dusmeyeyım

10 yıldır babamla görüşmüyorum, iletişime geçsem beni tersler mi?
Cevapla