Belediye otobüsü kullanmayı bilmeyenler hakkında düşünceleriniz?

Merkeze giden otobüslerde herkesin ineceğini bildiğiniz halde neden orta kapıda inmryeceğiniz halde ısrarla beyinsiz gibi bekliyorsunuz hayır yani inmeyeceksiniz niye insanlara engelsiniz bir gün birinize çarpacam
Belediye otobüsü kullanmayı bilmeyenler hakkında düşünceleriniz?
Cevapla