Erkek arkadaşımla yaşam tarzlarımız çok farklı?

Merhaba, benle sevgilim bir yıldır birlikteyiz, ben kendim alkol kullanmam sigara içmem akşamları pek dışarıya çıkamam, oda çok farklı, yani eskiden içip çok kızlarala gezip tozardı falan.. onun doğum gününü kutlamak için bir bara gittik arkadaşlarıyla ve gerçekten çok rahatsız oldum, bilmiyorum hepsi içiyordu.. yinede arkadaşlarının koz arkadaşlarıyla konuşmaya çalıştım belli ettirmedim ama böyle yaşamak onun çok hoşuna gittiğini fark ettim.. kendisi içmedi ama yinede onların içinde çok rahattı.. sonra birden müzik çalmaya başladı herkes dans etti bende kendimi sap gibi hissetim…baya geç kalktık sonra ailem stres yapmaya başladı, eve gittik ama arabada çok tartıştık.. dünden beri bana doğru dürüst cevap falan yazmıyor.. gerçekten çok üzgünüm günümü mahf ettiğim için ama çok zor bir durumdu benim için o an.. sizce bu kritik bir durum mu?

Erkek arkadaşımla yaşam tarzlarımız çok farklı?
Cevapla