Sorun değil aslında, denk gelim meselesi bence, şahsen ben evlenmiş olmak için evlenmek istemem, istediklerim de olmadığına göre evliliğe değer birini bulmak zorlaşıyor, haliyle yaş ta biraz ilerleyince seçicilik artıyor, sorun olarak görmüyorum, sadece değer birinin olduğunu düşünmüyorum yoksa talip çok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hayır karışamazlar bana.
Karikatürle çok uyumlu olmuş ama arada bizde de oluyor evet 😂 evde kaldın diyenlere evlenen evde kalır evlenmeyen gezer tozar diyorum :)
Her erkeğin sorunu herhalde
Sorun değil aslında, denk gelim meselesi bence, şahsen ben evlenmiş olmak için evlenmek istemem, istediklerim de olmadığına göre evliliğe değer birini bulmak zorlaşıyor, haliyle yaş ta biraz ilerleyince seçicilik artıyor, sorun olarak görmüyorum, sadece değer birinin olduğunu düşünmüyorum yoksa talip çok
Çok güzel anlattın. Sözlerinin birebir aynısını düşünüyorum.
Hakkımızda hayırlısı kardeş olursa olur olmazsa içeriz :)
İyi ki kemir dememiş😂
Her ailede var özellikle eski nesildekilerden.
Bazen istemsizde olsada öz eleştiri kendimde yapıyorum:)
Benim de tam tersi evlencem diye kavga çıkıyor
Aaa olmazmiii her an her yerde sndnf
Ooo genlerimizde var sakinlik bize haram 😂😂
ben yasak elma seviyorum deseydin
Vaay güzel laf
Saddov. Yapmayacaktın Yazıklar olsun
Yok olmuyor.
Yok en azından benim için yok
Ramazan ayında olur sadece
arada oluyor
Evet oluyor