Karışıyorlar.
Hayır herkes kendi bildiği şeyi yapar.
Arada sırada.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Karışmadıkları gün yok evliyim kocam karışmaz o kadar. evden çıktığımda ailem hala nereye gidiyorum kime gidiyorum merak eder telefonla arar evdemisin der hiç tıkırtın gelmiyo merak ettim der çalışıyorum derim ha ofistesin yani der.. Aynı binada ayrı daire oturmamıza rağmen çok müdahale edilmesinden bıktım en kısa zamanda inşallah taşınıp kendi düzenimizi kuracağımız günleri iple çekiyoruz
Bizde herkes kendi işine bakar. Görev ve sorumluluklarını herkes bilir...
Cevap
20Cevap
Kimse karışamaz
Herşeyi bırakırlar bana karışırlar bı de başımda durup beklerler gıcık olurum sanki ben ne yapacağımı bilmiyorum
Her zaman değil arada sırada ama gerektiği zamanda karışmaları iyi olur çünkü bazen biz olgunlukla karar veremiyoruz
Karışırlar evdeki kavganın temel nedeni bu zaten
Karışmazlar zaten ayrı yaşıyorum illaki danıştığım şeyler olur ama en sonun da benim kararım olur
Karışmıyorlar ama ışığımı söndürüp karanlığımdan şikayet ediyorlar
kimsenin özel hayatı kimseyi ilgilendirmez kırmızı çizgi ihlaline girer bu.
hayır hiç karışmazlar
Hayır herkes kendi bildiği şeyi yapar.
her şeyime karışıyorlar
Fikirlerini sormadigim halde belli ediyolar diyim
Çok yorum yapılır.
cut.
Sana çok karisiliyor dimi
Karışmıyorlar..
Annem hergün herşeye karışır
Hayır herkes kendi bildiği şeyi yapar.
Evet karışırlar
Bana kolay kolay kimse karışamaz
Arada sırada abim karışıyor sinir oluyorum tabi
O cürret kimsede yok
Karışamayacaklarını öğrettim.
Bazen sormak daha avantajlı geliyor
Sürekli değil ama bazı konularda karışıyorlar
Arasıra
Kimse karışmaz
Hayır
Karışmazlar
maalesef
Evet ama takmiyrm bn
Hayırr
Yoo 😃
Maalesef
Bazen karışıyorlar
Evet
Her zaman 🤟
Evet karışırlar
Genelde evet
Yalnızım kafam rahat
Karisan oluyor bazen
Hayır karışmazlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar