Bazı kadınlar bunu yapmasa bile kendilerini kocalarına mı köleleştiriyor?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Zor iş değil, yemeğin altını açıp ısıtacaksın.
"Isıtacaklar"
Her şeyi kadın yapacak diye bir şey yok, erkeklerin de eşlerine yardım etmesi lazım.
Bir ocağın altını açınca ne olacak, eline mi batacak yani?
Kocalarının kölesi olan kadınlar için söylenmeli hala çocuk gibi bakıyorlar resmen annemden biliyorum
Hasta mısın sen Erkekler ısıtcaklar diyorum ve bunu batmaya getiriyorsun kafanın içinde bir şeyler tam tıkır çalışmıyor ki verdiğim mesajı alamamışsın
Sen hasta mısın asıl? Ben diğer öyle yapan erkekleri dile getiriyorum zaten. Azıcık aklın olsa biraz anlardın.
Benimle konuşurken o laflarına da dikkat et ayrıca.
Fark ettiysen sen dilini de kullanıyorsun
Diğerlerini sen diliyle çağrıştırmış olamaz mıyım?
He kadınsın ya dikkat edeceğim (!)
Bunuda mı düşünemiyorsun?
Evet edeceksin, beni tanımadan benimle bu şekil konuşamazsın sen.
Çağrıştırma sonra da ühü ğhü yapma
Karşında ağlayacak kadar düşmedim, düşmem de.
O zaman konuyu batmaya getirme ki ben de o üslübü kullanmayayım
Ama belli ki bu dediğim senin zoruna gitmiş, ağlıyorsun.
Daha fazla sizinle bu konuyu uzatmak istemiyorum, iyi günler.
Evet iki gözümün yaşıyla kova doldurdum şu an
Tühh çok gücüme gitti sen tanrı tarafından çok özenli yaratıldın ya bulunmaz hint kumaşısın (!) böyle ne dediğini bilmeyen ergen gibi triplerle takılan bir hint kumaşı olmasa da olurmuş.
Neyse uzatmaycağım
Son olarak ben kötü bir şey demiyorum ufak yanlış anlaşılmadan ötürü konu buraya geldi anlamadan dinlemeden yorum yapıyorsun benim böyle bir sorunum yok elim kolum tutuyor çok şükür ama senin de üslübün yanlış onu söylemek istiyorum.
Beyefendi iyi günler diyorum, konuyu uzatmamaya çalışıyorum hâlâ siz yazıyorsunuz. Ayrıca laflarından kimin ergen gibi davrandığı çok belli oluyor, yaşınız ilerlemiş ama asıl siz hâlâ olgunlaşamamışsınız.
Belli ki bu dediklerim size baya ağır gelmiş, susmadığınıza göre.
Her neyse
İyi günler.
Bir de iyi günler diyo SJAKSM cuma cuma orta yolu bulmak için bir konuşayım dedim söylediklerim ağır gelmiş gibisinden neredeyse kendini avutacak duruma gelmişsin bu da pişkinliğine başka bir boyut katmış ayrıca olgunluğu senden öğrenecek değilim her şey benim yaptıklarımdan ibaretmiş gibi o yüzden kendini böyle rahatlatacaksan hiç kasma derim sen neyine güvenerek de bana ders vermeye kalkıyorsun muhatap olmam hata doğrusu.. Eline malzeme vermiş oldum böyle ahkam kesebiliyorsun ah ah nasıl bir yere düştük aw
O kadar gülünçsün ki, battıkça şu an batıyorsun. Bence fazla sesini çıkarıp kendini düşürme. Yazık sana, söylediklerim canını belli ki baya yakmış senin.
Dişiliğini böyle kullanana da ne demeli
Allah akıl fikir versin, akşam akşam çok güldürdün. Bu kafayla devam et.
Siyahı beyaza boyadın ya güya öyle sanıyorsun
Gerçekleri kendine göre eğip bükmüşsün beynini böyle kullanman da ne bilim
Ben siyahı beyaza boyamadım ama seni bir güzel siyahtan beyaza boyadım orası kesin. :)
Aynı renkteyiz ya öyle düşünmeye devam et
Her neyse, ben diyeceğimi dedim. Başka diyeceğin bir şey yoksa senden daha önemli işlerim var. Bence daha fazla yazıp kendini düşürme çünkü yazdıkça batıyorsun.
Ama
... Rengi gibi söylemek istemiyorum Allah bolca çene vermiş
Ben uzatmamaya çalışıyorum, konuyu kapatmaya çalışıyorum ama sen hâlâ uzatıyorsun, çenen senin durmuyor.
Çivi çiviyi söküyor ki beni bulmuşsun
Özür bekliyorsan dileyim, için rahatlasın çenen susacaksa. Sjsjdjsm
Onun bunun kucağına oturacaksan bekletmiyim işin oysa eğer
Yaaa cidden laflarına bir bak, o kadar gülünç ki. Dkdkdkdk
Akşam akşam beni baya güldürdün, Az mantık yürüterek cevaplar vermeye çalış, söz bularak değil.
E*benden buluyorum
Azcık kadın olsan zaten bir utanma gelirdi s*KS objesi olmuş durumda onlardan bir farkın yok
Tamam saldım seni, ilkokul sözleriyle karşıma gelme benim. Shdhsh
Vallahi benim utanılacak bir halim yok, ama senin bu haline üzülüyorum çünkü kendini düşürüp rezil ediyorsun.
Aynı renkte olduğumuzu sanıyordum aana cevap vererek o renge boyanıyorum farkında değilsin
Tamam ben artık susuyorum, ilkokul sözlerinle devam et sen.
İlkokul çocuğunu bile arar oldum kadın müsveddesi
Hem ne demişler “Küçükler konuşur, büyükler konuşulur.” o misali. Ben de büyüklüğümü yapayım.
Ne diyim harcanıyorsunuz bu nitelikte 22. y. y newtonu çok çok bilimsel bir şey söylüyorsun
Senin büyüklüğün orrr yapmaktı diyeceğim kadınsın ayıp olur
Neyse ı3 zına geçmedim iyi sabrettim
Diyebilirsin sıkıntı yok, zaten karaktersiz olduğunu baştan belli ettin. Bir bayana karşı nasıl davranacağını daha öğrenememişsin.
Onu da ben öğretmeyeyim sana, bana o kadar kırıcı sözler kullanmana rağmen ağzımı bozup sana küfür etmedim.
Seninle aramda olan fark işte bu sen saygını bozarak laf ediyorsun, ben ise bozmayarak. Kimin olgun davrandığı açıkça ortada diye düşünüyorum.
Uzatmamaya çalışıyorum, yazmayayım diyorum ama beni buna sen zorluyorsun. Rica ediyorum artık bu konuyu burada kapatalım.
Benim de annem var yakın olduğum akrabalar vs senin gibiler hariç tüm kadınlar benim için kutsal ve baş tacıdır ama senin gibiler saygıyı hakketmiyor. Fark ettiysen o kadar yorumun arasından bir tek senle sorun yaşıyorum bu da tüm nedenin benle alakalı olmadığını gösterir
Ben yanlış bir şey yapmadığımı düşünüyorum, olayı sen sadece yanlış anlayıp başlattın. Siz diye hitap ederek seni kastetmedim.
Peki bu soruyu sormam en başından beri hataymış onla bunla kavga ederk kendi psikolojime de zarar veriyorum böyle olsun istemezdim neyse olan oldu artık varsa bir kabahatim Allah'a havale edebilirsin
Ben Allah’a havale etmem tek diyeceğim seni Allah affetsin.
Telafi edemem yaptığımı ama yine de bir özür dilemek istiyorum kendime hakim olamadığım için
Önemli değil, bir yanlış anlaşılma yüzünden böyle oldu. Ben de özür dilerim.
Biliyorum bana karşı çok dolusun ama inan ki böyle birisi değilim kendimi amaçsız bir kaosun içine sürüklendim ve bunun kazananı yok bu karmaşanın içinde manevi olarak yaralandığım için sağlık düşünebilmem mümkün değildi ona rağmen kendini tuttun bana içini dökmek istiyorsan isteğin kadar ağır konuşabilir anamı bacımı karıştırmadan hakaret bile edebilirsin madem ki yüz kızartıcı bir şey yaptım bunu da sonuna kadar hakkediyorum.
Yok canım estağfurullah, unuttum bile ben.
Bunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama biraz gururuma aykırı bir şey yaparak olgunluğundan ötürü seni yetiştiren aileyi tebrik etmek istiyorum önce münakaşaya girip sonradan bunu söyleyebiliyorsam orta yolu bulmakta senin de katkın olmuştur ne güzel evlat yetiştirmişler.
Kanka yemeği ocağa koyuo altını açıcaksın burada niye nazi kampında yahudi gibi triplere giedin mk
Bazı "prens" erkekler için o dediklerin
Bunu da yapsın bir zahmet
Sonra göreve dönüşünce niye yapmıyorsun falan diyomuş sanki zorunlu olduğunu yansıtır gibi