Katılım bankasının verdigi kâr paylari caiz mi?

Kimi hoca faize girmez caizdir diyor, kimi sonucta elde edilmeyen bir kazançtir, bunu kendiniz icin harcamayin kâr paylarini baskasina verin diyor. Bu konuda ne yapmaliyim?

Kendime bir hayat kurmak istiyorum tek basima. Ve Şu an zamaninda yaptirdigim altin, doviz gibi şeyleri bozdurup katılıma yatirdigimda yaklasik aylik 10 bin lira getirisi oluyor.

Bunu maas gibi kullanmak istiyorum eger boyle bir imkan varsa. Ama dinen kullanmak dogru mu degil mi emin olamadim. Bu parayla gecinecegim yani.

Katılım bankasının verdigi kâr paylari caiz mi?
Cevapla