Güncellemeler
+1 yıl
Halk bankasından açıcam karar verdim. Teşekkürler.
Arkadaşlar, ben hisse alımı için hesap açacaktım. Hesap açılışı ücretsiz yazmışlar bir internet sitesinde fakat 15 bin TL altına aylık 21 tl filan komisyon alıyorlarmış saçma geldi, bankalar bunu yapıyor mu.15 bin lik hisse alınca almıyorlarmış. Hisse her alım satım içinde komisyon alıyorlarmış, ne anladım o işten düşünün bir kağıt 30 tl ise fazladan para vermiş olucam. Çok saçma geldi. Bankalar bu tarifeyi uyguluyor mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Butun araci kurumlar her islemde bir komisyon alir bu bankalardan kurumlar arasi degisiklik gosterir benim araci kurumum 10 binde 2 lira aliyor
Bana aylık 21 tl saçma geldi, bankalar bile yıllık 70 li rakamlarda alıyor.
Galiba en iyisi banka, ziraat açayım kafa rahat
Ben alis yaptigim kurum oyak yatirim en uygun komisyonu aliyo cunku alip satma islemi cok yapmiycaksaniz herhangi bir bankadan hesap acip alabilirsiniz
70 lira cok fazla
Yıllık ama
Bu aracı kurumlar aylık 21 dedi bana 15 bin altı için.
Kim dedi onu ya oyle birsey yok
Alim satim yaptigin komisyon aliyorlar diyorum sadece
O isimli bir aracı kurum 15 bin tl altına aylık 21 tl dedi bana. Adamın konuşma şekli diksiyonu da tuhaf geldi zaten. Vazgeçtim. Halk bankasından açtırıcam hesabı
Sana yalan ya da yalnis soylemis buna emin olabilirsin
En uygunu halkbank alım satımda komisyonu en az olan o
Hmm ziraat nasıl peki, halk mı ziraat mı
Ziraat 10 binde 15 .. halk 10 binde 9 kesiyor maaş musterisiysen. Bide halk bankasinda anlık takip edebiliyorsun ücretsiz.
Halk bankası daha mantıklı, aracı kuruma aylık 21 vermekten daha mantıklı, üstelik aracı. Banka daima iyidir.
Evet