Hisse alımında aracı kurum komisyon alıyormuş, banka için de geçerli̇ mi̇?

Arkadaşlar, ben hisse alımı için hesap açacaktım. Hesap açılışı ücretsiz yazmışlar bir internet sitesinde fakat 15 bin TL altına aylık 21 tl filan komisyon alıyorlarmış saçma geldi, bankalar bunu yapıyor mu.15 bin lik hisse alınca almıyorlarmış. Hisse her alım satım içinde komisyon alıyorlarmış, ne anladım o işten düşünün bir kağıt 30 tl ise fazladan para vermiş olucam. Çok saçma geldi. Bankalar bu tarifeyi uyguluyor mu?

Güncellemeler
+1 yıl
Halk bankasından açıcam karar verdim. Teşekkürler.
Hisse alımında aracı kurum komisyon alıyormuş, banka için de geçerli̇ mi̇?
Cevapla