Azerbaycanlılar Türkleri neden sevmez?

Evet yanlış duymadınız lafa gelince kardeşiz derler Rusya'nın bile bize faydası Azerbaycandan çok olmuştur. Rus çakmaları ve bizi sevme nedenleri ise tamamen Türkiye'ye bağlı oldukları için tüm ihtiyaçları Türkiye'den gidiyor sanayisi yok siyasi yapıları yok denilecek kadar az ordusu yok ekonomileri bağımlı. Ve maalesef ki çoğu Atatürk düşmanı.
Azerbaycanlılar Türkleri neden sevmez?
Cevapla