Türkler de Azerbaycanlıları bu kadar seviyor mu?

Benim baba tarafım türk anne tarafım azerbaycanlı ama babam azerbaycanda çalışmaya başlamış ve burada yaşamışlar. Ben kendim humanistim yani Türkiyeli Azerbaycanlı hatta Rus ve ya farklı ülkeden olmasl fark etmez, sadece iyi kötü insan vardır diye düşünüyorum. Neyse genelde Azerbaycan tv-lerinde ve bazı etkinliklerde Azerbaycanlılar Türkleri çok övüyor kardeşimizler ves. diye. Hatta geçen bir arkadaşımın (Azerbaycanlı kendisi) Instagram storysinde düğün videolarını gördüm. Düğünde şarkı eşliğinde bir sürü Türk Azerbaycan bayrakları dalgalandırıp dans ediyolardı. Çok ilginç geldi. Onda merak ettim ki, acaba sadece Azerbaycanlılar mı Türk-Azerbaycan kardeşliğini daha coşkuyla yapıyor. Türkiyede bu coşkuyu çok görmüyorum gibime geldi. Kendim daha çok Azerbaycanda yaşadığım için (ayda sadece bir kaç kere misafirliğe giderim Türkiyeye) bir sorayım dedim. Türkiyede de bu Azerbaycan Türk kardeşliği coşkusu var da ben mi görmüyorum? Türkiyede yaşayanlara sormak istedim.
Türkler de Azerbaycanlıları bu kadar seviyor mu?
Cevapla