Kapalılara neden saygı duymak zorundayız?

Kapalılara yönelik herhangi bir eleştiri ( hakaret içermeyen) , olumsuz yorum anında pençelerini cıkartmaları neden? Örnek vermek gerekirse mesela kapalı ama cok dikkat ceken kıyafetle buradan nasılım atıyor. Bir eleştiri geldiğinde vay efendim biz kapalıyızda saygıda bilmemne. Veya soruyor hangisi daha tarz diye kendini atıyor. Tarz olmak icinmi kapandın diyenlere hemen pençe. Her olumsuz ama hakaret icermeyen yorumda hem bu saldıran kapalı kızlar + bunların bir numaralı avukatı, sözde dindar ama DM’ den size seks mesajı atan erkekler. Bir salın artık ya kapalı diye kimse kimseye saygı duymak, olumlu yorum yapmak zorunda değil. Başı acık olan kadınlara ne hakaretler ediliyor sitede onlara gelince pıssss kedi oluyorlar. Niye saygı duymak zorundayız? Bana mı kapandı Allah icin kapandı. Benle ne alakası var? Bu saygı duyun algısını kim cıkardı? Gercekten bıkmadılar senelerdir mağdur edebiyatından.
Kapalılara neden saygı duymak zorundayız?
Cevapla