Oruç tutmayanlara neden saygı gösterilmiyor 😒?

Dışarda neden rahat rahat yiyip içemiyorum , oruç tutanların sinirli bakışları hep üzerimizde ve ayiplana biliyoruz. Bilâkis çevremizde aynı şekilde hep bir dışlanma söz konusu.
Hayat neden normal seyrinde devam edemiyor müslümanlar neden bu kadar gergin ve baskıcı böyle bir ibadet anlayışı olabilir mi 🙄
Oruç tutmayanlara neden saygı gösterilmiyor 😒?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar şu konuda anlaşalım, sizin ibadetiniz başkalarını rahatsız etmemeli, ben dün yemek yediğim yerde bugün yiyemiyorsam bu işte bir sıkıntı var demektir. Oruç sadece yemeyip içmeyerek olmaz, nefsani şeylerden de aranıp güler yüzlü ve normalden daha saygılı yardım sever falan olmanız gerekir.
Güncellemeler
+1 yıl
Tamam yoruldum pes 🙃🔫
Oruç tutmayanlara neden saygı gösterilmiyor 😒?
Cevapla