AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Herkesin kişisel tercihi kimse karışamaz
yoo burası öyle değil burda hergün içki içiyoz ;)
orası neresi :)
Saygı gösteriyorum
teşekkürler
Oruç tutanlara saygı duymak lazım çoğunluk onlar
Hmm bu pek saygılı bir eylem olmaz ama o zaman 🙄
Oruç tutanlara neden gösterilmiyorsa aynı sebepten
Nasıl yani 🙄 oruç tutanlara ne yapılıyor?
Saygı bekliyosan saygı göster
Nasıl?
Millet oruç tutuyor gizli bari ye ozmn sknti kalmaz tamam kimse yediğine karışamaz bu yanlış ama sende kimsenin gözüne sokma dikkat et
Amacım gözüne sokmak değil zaten, sadece normal hayatıma devam etmek istiyorum, köşe bucak kaçıp kuytu köşelere saklanmak istemiyorum
saygı karşılıklıdır. Kendine yapılmasını istemediğin bir şeyi sende başkasına yapma!
ben oruç tutarken yanımda başkalarının yiyip içmesini sorun etmiyorum bilakis hoşuma gidiyor işte o zaman açın halinden anladığımı hissediyorum
Her İnsanın durumu aynı değil sen etkilenimiyorsan bile o etkileniyor belki hatalığı var adam sinirli biri bunları da düşünün bir şey yaparken gizlice ye işye ne yiyeceksen
iyide güzel abicim madem böyle sıkıntıları var o kişi tutmasın o zaman zaten bu herkes için daha hayırlı, o kişinin tuttuğu orucun kendine ve bir başkasına faydası olmaz ki
Sen onun önünde yapma o da sana karışmasın bu kadar basit bir olay aslında biraz edep kardeşim. Her İnsanın nefsi aynı değil hepimizin zaafları farklıdır sen belki yemeğe karşı iyisindir ama başka bir şeye zaafın vardır.
ama ben sana daha nasıl anlatayım ki :) bu edep değil despotizm, sen ibadetini yapacaksın diye benim haklarımı gaspedip bana rahatsızlık veremezsin bu kul hakkıdır, ve yaptığın ibadetin de bir değeri olmaz
Kul hakkı asıl bilerek insanların zaaflarından faydalanmaktır. Biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar der atalarımız sen nasıl Türksün ki İnsanların gözü önünde yemek yemeyi normal karşılarsın? her insanın nefsi aynı değil işte bazıları daha çok acıkabiliyor seni görünce de öfkesine yenik düşüp sana saldırabilir yapmasın tabi ki böyle bir şey ama sen de İnsanların gözünün önünde yapma bari saygı karşılıklıdır saygı bekliyorsan saygı göstermelisin.
Genelleme yapmazsan iyi edersin.
Bu bir tehdit mi :)
Tavsiye. Kendi ruh sağlığın için de. Boşuna tüm müslümanlara karşı nefret hissedip kendine işkence etme.
İstisnaların olduğunu biliyorum ama onlarında bana bir faydası yok maalesef
Çok saçma takmamak lazım
elde değil ister istemez etkiliyor
Allahın bildiğini kuldan saklasan nolur ki Ama bunu insanların gözüne soka soka yapmanın da bi anlamı yok. Saygı gösterilmeli
Ya ben kimseden saklamak istemiyorum zaten sorun orda 😒
Bu ülkede Allah aşkına neye saygı gösteriliyor ki.
Hiçbir şeye
Güler misin aglar misin : D
ağlarım :)
😂 Aç susuz olunca millet sinirli tabi
işte o zaman tutmamaları gerekiyor :)
Yapçak bişi yok
Ortadoğu
Maalesef 😒
Tutanlara da çok saygı gösterildiğini söylenemez
Daha ne olsun ya ne yapalım istiyorsunuz 😃
Kimseden bir beklentimiz yok taşkınlık cikaranlari dışarda tutarak diyorum yolda sigara içine tyemek yiyene lafimiz yok.
Ama önceden saygı karşılıklıydi şimdi iki taraf içinde pek yok.
Göstere göstere yemek yemek su icmekte tututana saygı duyuldugunun göstergesi olmuyor
İyi ama sen ibadet edeceksin diye kimse yemeğini saklamak zorunda değil ki neden insanlar normal rutinlerini değiştirsinler
Geçmişte de insanlar bunun için mecburi değildi ama daha temkinliydi.
Siz kendinizi kısıtlamak istemezken tutanlara tutmayın demediginiz için mi saygi duyuyorsunuz.
Konu uzar herkes kendi inanışı doğrultusunda yaşıyor.
Ama kendi ozgurlugumuz başkasının özgürlüğünü zora dusuruyorsa saygıda bir sıkıntı vardir.
Napacak millet gizlenerek mi yemek yiyecek? Beceremiyorsanız tutmayın şunu. Ne kendinize hayrınız var ne millete
ben gıda işi yapıyorum..
ve yemeniz lazım :)
İftarda iyi yiyorlar zaten merak etme 😃
Sende oruçla bozmussun kafayı
Nasıl yani
Bazı insanlar gerçekten mal ya
Bazısı değil çoğu öyle 🙄
çünkü gavurlar o yüzden fkkfkfkf
Sanki karşı tarafın sevabı da ona yazılıyor
Döl ısraflari
Saygısız olmalarına tahammül edilemiyor genelde
nasıl bir saygı bekliyorsunuz acaba
Nasıl ki ateist birinin namaz kılmasını beklemiyoruz. Onlarında bizim ibadetlerimize saygılı olmaları gerekiyor. Göz hakkidr
ama kimse sizin ibadetlerinize saygısızlık yapmıyor ki, mesela sen oruç tutuyorsun diye gelip sana tepki gösteren mi oldu?
BEN karşı dinlere ayıp olan şeyleri yapmıyorsam aynı saygıyı ondanda beklerim
Oruçluyken BENIM canım bişey çekmese de yinede dinimize saygılı olmali
inek eti yiyor musun?
Bir din veya felsefi inanç düşünün yılın belli 2 haftası boyunca o dine mensup herkesin sadece kırmızı giyinmesi gerekiyor. Ve mavi giyinen birini gördülerinde de: ''kırmızı giysen öldün mü sanki? Biraz saygı duyun biz kırmızılara biz de kırmızı giyinmek istiyoruz ama dinimiz izin vermiyor diyorlar'' o zmn da mavililer diyor ki ama senin dininde 30 cm platform topuk giymek farz olsaydı ben de senin dinine saygı göstereyim diye ben de mi aynısını giyinmem gerekirdi diyince de. yapsan ne var sanki biraz saygı göster be kardeşim dediklerini düşünün. ya da şöyle düşünün Hristiyanlar şükran gününde hindi eti kesiyor diye biz de onlara saygı göstermek için hindi eti kesmemiz mi gerekirdi? ya da hindular 3 aylık ölüm orucu tutsalardı ve ülkemizde sayıları bir hayli fazla olsaydı bizim de ölüm orucu tutmamız mı gerekir di? şunu unutmayalım ''... din ait olduğu yerde temiz vicdan sahnesinde yaşanmalıdır.'' Başöğretmen K. Atatürk bir devlet bir dine mensup olabilir mi yoksa o devlette yaşayan halk mı bir dine (veya birden fazla dine ya da hiçbirine ) mensuptur veya değildir il öncelikle bunu anlamamız gerekirdi. Atatürk Sağolsun
1924 Anayasası'nda yapılan değişiklikler
10 Nisan 1928 tarihinde yapılan değişiklikle Anayasa'nın 2 maddesinde yer alan “Türkiye Devleti'nin dini İslam'dır” hükmü çıkarılmıştır.
Sinir bozucu
Kesinlikle
dün sana anlattığım şeyi anlatayım bi😅😂
Görüşte yazmıssın evet😂😂
Cahillik
Kesinlikle 👍
Gösterilmesi gerek
Çok komik😂
Senin Amacın kaos yaratmak islamiyeti kötülemek
Kendi derdimi paylaşmak istemiştim
Islam zaten kötü
Yahu biri İslam'ı eleştirir, ''mükemmel olan İslam insanların hatalarını İslam'a yormayın'' dersiniz, biri müsümanları eleştirir ''İslam'ı kötülemeyin'' dersiniz.
Ayrıca kaosu da din diye diye insanları dine düşman eden tipler yaratıyor. Din sürekli insanların hayatına müdahale için araç olursa kaos da çıkar, insanlar düşman da olur, dininizi de kötüler. Kendiniz sebep oluyorsunuz buna.
Cunku kafirmisim
Genelleme yapmayalim
Ama geneli böyle ben ne yapayım 🤷🏼♂️
Nerde olduguna bagli
Supermis
Ney?
Haber
Öyle 🙄
@Muallime_
engelli canım
Hep aynı palavra
Nasıl yani
Bütün salaklar yemiş bu yalani