Sürekli kurye ve kargo geldiği için komşular şikayet etmiş. Şikayetlerinde haklılar mı?

Ben evde yemek yapmam Sipariş veriyorum her gün artı yiyecek dışında şeylerde sifariş veriyorum komuşular anneme şikayet ediyor beni bana kötü kötü bakıyo size ne çok kargo geliyo diyolar utanıyorum sifariş vermeye artık haklılar mı?

Sürekli kurye ve kargo geldiği için komşular şikayet etmiş. Şikayetlerinde haklılar mı?
Cevapla