
Kızları çiçek çikolata ile istedik erkekleri ne ile isteyeceğiz biz ya😂🙃🤔

Kızları çiçek çikolata ile istedik erkekleri ne ile isteyeceğiz biz ya😂🙃🤔
Çiçek yerine Zeytin dalı ve muhtemelen yağın var mı var var unun var mı var var şekerin var mı var var ne duruyorsun helva yapsana helva yapsana 😂😂😂 fıstığı bol olsun 😅
Ben 1 kg Alman çikolatasina tav olur giderim 🤭
Eskiler tavuk koyun kuzu koç götürmüş
Eskiden çicek cikolatamı vardı sanki güzelim
Kız evine giderken erkek tarafı ya bir başlık parası ya da küçük altın götürürmüş
😄eskiler en güzeli bence
Cevap
29Cevap
aşırı sinir oluyorum kız isteme gelenneğiine. bir kadının evlilik onayını yeteerli bullmayıp, babasındaan istemek kadının seçine hakarettir. kız almaya gitmek de öyle kızınnızı ayırttık almaya geliyoruz der gibi. Araplaşan Türk gelenekleri...
Soru bende ilham alınmıştır …..
itiraf et hahah
futbol takımı forması güzel olurdu
Yok senden değil @OrtaSehpa nin yorumundan😂😂😂
Doğrudur da ben den hiç değil sanki….
Var ya bana inat yapıyorsunuz hanfendi …
Bende burdan esinlenip ….
İstemese kahvenizi nasıl alırsınız diye soru sorcağım …. Kahve sorusu
Buradaki yorumlarda tuz şeker semişler ordan aklıma geldi dkdkd
😂😂😂😂😂😂😂 sorun sorun kahve sorularını severim gelirim sorunuza😂👍
Canım baklava çekti arkadaşlar teşekkürler
Lokum başta olmak üzere her türlü tatlı götürülebilir bencede
Hasta ziyaretine gider gibi ucuza kaçardı bizimkiler. Kolonya süt filan yeter derlerdi heralde
Baklava ve gazlı, gazsız içecek. (Tatlı yiyelim tatlı konuşalım) ;)
Yani erkek tarafını kazıklamak için ona da bir çözüm bulurlardı
Tuz un şeker veya altın maltın😂 hepsi kıymetli bunların şu zamanda😂
Evde ne varsa giderdi heralde yanında birkaç aile büyüğüne hediye
Yöresel yatlı götürülür bir de saksıya biber, domates, patlıcan ekilmişse onu götürsünler.
*tatlı
Nerden geliyorlarsa oranın yöresi ne ise onu getirirler bence 😂
Biz baklava götürürüz hahaha 😄
Beni istemeye gelirken 100lük rakı, beyaz peynir. Biri çiçek yerine biri çikolata yerine işte 😂
Kolonya ya da şerbetli tatlı alınıp götürülebilit
Kalbimizi yüreğimizi... yetmez mi?
İllada nesnel bir şey diyorsanız mevsimine göre domates salatalık biber patlıcan 😀😀😀
Baklava ve kahve sksksks 🤣
Bize de çiçek çikolata getirin 😌
Bahlava götürürdük
İncir ağacı favorim 😂
Kitap ve köpüş🥹
Baklava heralde
Süslü paketlenmiş bir fıstıklı baklava olabilir 😊
Çikolata çicek olmasa hayat durur
bir saksıda kaktüs ve kokoreç 😵😂
Kolonya ile lokum da aynı işi görür.
Bilmem, altın falan herhalde mskskdksks
Eli boş gidilmez. Petibör bisküvi ve meyveli lokum
Fıstık getirsin
Lokum götürürdük ya da 2 kilo hıyar 🤪
Baklava kolanya 😄
Çiğköfte ayran. Ya da tavuklu pilav 🤣🤣🤣
kolalı jelibonla falan herhalde
Fındık fıstık 😄yada leblebi şekeri 😄
salçalık domates kurutmalık bamya götürürdk
Meyve sebze götürülürdü bence
:) baklaca
Baklava
Pasta)
Karpuz😂
Lokum götürülürdü
Baklava
Lokum, Baklava😂
Altin
Meyve sebze xd
Baklava
Pasta
Lokum ile 😄
Lokum ağaç
Güç kuvvet verecek ne varsa onlardan alınır 🤣
Keşkül supangle
Kara lahana 😁
Baklava net
Bence lokum falan
Karpuz
Salça 😂😂
Lokum bence.
Baklava falan
bi tepsi baklava :)
Lokum kolonya
karpuz kavun şeftali
Güllü lokum kahve
Baklava
Tatlı ve takı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?