Çiçek sepetinden çikolata yollarken küfür yazdım bir şey olur mu?

Erkek arkadaşımla kavga etmiştik ve iki gün sonra doğum günü ben de ona sinir olduğum için çikolatanın üstüne a**** k****** yazdırdım ve çiçek sepetinden beni aradılar iki kez açmadım 😭 sizce bir şey olur mu siparişim iptal mi edilir
Çiçek sepetinden çikolata yollarken küfür yazdım bir şey olur mu?
Cevapla