Kızlar görümcem geldi ve ben kapıya varmamıştım çok mu ayıp oldu?

Arkadaşlar ben nişanlıma gitmiştim, biraz tartıştık sonra ben ders çalışmaya devam ettim. O sırada görümcem gelmiş kapıya eşiyle falan bir şey almaya. Yukarıya çıkmadılar yani ama gene biraz kapıda lafladılar. Aslında varmak istiyordum ama şimdi kavgalıydık bide bilemedim ne yapacağımı şu an pişmanım çok mu yanlış yaptım

Kızlar görümcem geldi ve ben kapıya varmamıştım çok mu ayıp oldu?
Cevapla