Aşk İlişkileri Yüzümü gördükden sonra engelleyen kızlar vardı önceden bundan dolayı galiba? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor ben hiç bi kıza çirkinsin demedim çirkin olsa bile kırmazdım yani ama bazen kırılmayı hak edenler oluyo Yüzümü gördükden sonra engelleyen kızlar vardı önceden bundan dolayı galiba? Cevapla Engel Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Memati_ Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Aynen öyle. Eğer yakışıklıysan problem yok. Amaa tipin ve paran yoksa kızların gözünde sapıksın kardeşim 0 0 Yorumla
İlhan_06 Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Çirkine çirkin derim. Üzülürse üzülsün beni alakadar etmez. 0 12 Yorumla Fakeeeweee +1 yıl Yakisklilar bile cirkin demiyo Yorumla İlhan_06 +1 yıl @Fakeeeweee Böyle bir genelleme yapmakta ne bileyim. Yorumla Fakeeeweee +1 yıl Aman üf sus Yorumla Soran +1 yıl Dwmek ki demek lazımmış Yorumla Fakeeeweee +1 yıl Aga egolu simariklara de Yorumla İlhan_06 +1 yıl @Fakeeeweee Yorumuma salça olan sensin. Sen sus. Yorumla Fakeeeweee +1 yıl Sen salca seviyorsun Yorumla İlhan_06 +1 yıl @Fakeeeweee Öyle misin. Yorumla Fakeeeweee +1 yıl Oglum sus Yorumla İlhan_06 +1 yıl @Fakeeeweee Sen sus. Yorumuma gelip beni rahatsız eden sensin.Madem susmadın engeli ye ozaman bye. Yorumla Tripkolic18 +1 yıl Seni s. ikerimbak Yorumla İlhan_06 +1 yıl @Tripkolic18 Onu yapabilmen için bişey lazım oda sende yok. Yorumla
gecelerikorkuyorum Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Yok be hiç de böyle düşünmüyo kızlar 0 13 Yorumla Soran +1 yıl Demek ki bana denkgelmiyo öyle düşünmeyenlet Yorumla gecelerikorkuyorum +1 yıl Çevreni değiştir Yorumla Soran +1 yıl Sanaldan tanıştıklarım böyle zaten realde bi kız çevrem yok 😂 Yorumla gecelerikorkuyorum +1 yıl hahah güzelmiş Yorumla Soran +1 yıl Güzel değil :d Ama işte 14 Şubat geliyo canımı sıkıcak yine bu konu Yorumla gecelerikorkuyorum +1 yıl Nasıl bir ilişki peşindesin ona göre bulma hızın değişir Yorumla Soran +1 yıl 19 yaşındayım da böyle nası desem güvenilir, böyle kafa dengi biri istiyorum Yorumla gecelerikorkuyorum +1 yıl E bulursun ne var ki. Sence sen çok mu çirkinsin? Yorumla Soran +1 yıl Yo öyle amanaman bi yakışıklı değlimde çirkin biri de değlim yani Yorumla Soran +1 yıl Ama biraz çekingenim Yorumla gecelerikorkuyorum +1 yıl Neyden çekiniyosun kendini tanıtmaktan falan mı Yorumla Soran +1 yıl ilk adımda Yorumla gecelerikorkuyorum +1 yıl Anladım Yorumla
Tripkolic18 Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Acıdım çocuğa yazzikk hahhashshs 0 6 Yorumla Soran +1 yıl komik bişey mi var? Niye acıdın anlamadım Yorumla Tripkolic18 +1 yıl Tipinden tersliyolarmis seni tipin iyi olsa flört edebilirdin çok dogrrruu ya tipi kötü olunca direk engellerim Yorumla Soran +1 yıl Sende öyle birimisin anlamadım Yorumla Tripkolic18 +1 yıl Beyin al kendine beyin s. alak Yorumla Soran +1 yıl Lan ne alaka Yorumla Soran +1 yıl Niye salak dedin cevap versene Yorumla
Shithappen Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Ege reis jdjsj var oyle insanlar malwsef 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ege? Yorumla
Fakeeeweee Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Soru ne 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Doğrumu bu? Yorumla Fakeeeweee +1 yıl Hangisi dogru mu Yorumla Soran +1 yıl Fotoraftaki Yorumla Fakeeeweee +1 yıl Üf yeter ne BLM Yorumla Soran +1 yıl Ne yazdın anlamadım Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Aynen öyle. Eğer yakışıklıysan problem yok. Amaa tipin ve paran yoksa kızların gözünde sapıksın kardeşim
Çirkine çirkin derim. Üzülürse üzülsün beni alakadar etmez.
Yakisklilar bile cirkin demiyo
@Fakeeeweee Böyle bir genelleme yapmakta ne bileyim.
Aman üf sus
Dwmek ki demek lazımmış
Aga egolu simariklara de
@Fakeeeweee Yorumuma salça olan sensin. Sen sus.
Sen salca seviyorsun
@Fakeeeweee Öyle misin.
Oglum sus
@Fakeeeweee Sen sus. Yorumuma gelip beni rahatsız eden sensin.
Madem susmadın engeli ye ozaman bye.
Seni s. ikerimbak
@Tripkolic18 Onu yapabilmen için bişey lazım oda sende yok.
Yok be hiç de böyle düşünmüyo kızlar
Demek ki bana denkgelmiyo öyle düşünmeyenlet
Çevreni değiştir
Sanaldan tanıştıklarım böyle zaten realde bi kız çevrem yok 😂
hahah güzelmiş
Güzel değil :d
Ama işte 14 Şubat geliyo canımı sıkıcak yine bu konu
Nasıl bir ilişki peşindesin ona göre bulma hızın değişir
19 yaşındayım da böyle nası desem güvenilir, böyle kafa dengi biri istiyorum
E bulursun ne var ki. Sence sen çok mu çirkinsin?
Yo öyle amanaman bi yakışıklı değlimde çirkin biri de değlim yani
Ama biraz çekingenim
Neyden çekiniyosun kendini tanıtmaktan falan mı
ilk adımda
Anladım
Acıdım çocuğa yazzikk hahhashshs
komik bişey mi var? Niye acıdın anlamadım
Tipinden tersliyolarmis seni tipin iyi olsa flört edebilirdin çok dogrrruu ya tipi kötü olunca direk engellerim
Sende öyle birimisin anlamadım
Beyin al kendine beyin s. alak
Lan ne alaka
Niye salak dedin cevap versene
Qmk kızların yüceltmen Qmk
Ege reis jdjsj var oyle insanlar malwsef
Ege?
Soru ne
Doğrumu bu?
Hangisi dogru mu
Fotoraftaki
Üf yeter ne BLM
Ne yazdın anlamadım
Doğru