Onunla 2 hafta evvel internette taniştik, 1 kez buluştuk. Flört ediyoruz, benimle çok ilgili ve ciddi düşündüğünü söylüyor. Ben önceden düşmüştüm omuzum zedelenmişti beni doktora götürmek için ısrar etmişti ben zahmet etmesin diye kabul etmemiştim kendim tek gitmiştim doktora.
2 gündür o hastalandi. Üşütmüş galiba. Yüksek ateş halsizlik ve mide bulantisi kusma şikayetleri var. Tek başına yaşıyor, ailesi başka şehirde.
Ben onu doktora götüreyim desem evi bana 1 saat uzaklikta. Benim de bugün programim vardi yakın arkadaşim şehir dışından geldi onla gezecektik, boğazda bir restoranda rezervasyon bile yaptirmistik.
Ben de ona doktora götürme teklifinde bulunmadim. O bir arkadaşini çağırmış onu doktora götürmesi için.
şu an kendimi çok kötü hissediyorum. Ben o bölgeyi bilmiyorum da hastane nerede falan. Bir yandan da daha çok yeniyiz. Bilmiyorum. Yaptiğim doğru mu? Siz olsaniz onun yerinde ne düşünürsünüz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer