Onu doktora götürmeye gitmedim sizce çok mu yanliş yaptim? Siz olsaniz ne düşünürsunuz?

Onunla 2 hafta evvel internette taniştik, 1 kez buluştuk. Flört ediyoruz, benimle çok ilgili ve ciddi düşündüğünü söylüyor. Ben önceden düşmüştüm omuzum zedelenmişti beni doktora götürmek için ısrar etmişti ben zahmet etmesin diye kabul etmemiştim kendim tek gitmiştim doktora.

2 gündür o hastalandi. Üşütmüş galiba. Yüksek ateş halsizlik ve mide bulantisi kusma şikayetleri var. Tek başına yaşıyor, ailesi başka şehirde.

Ben onu doktora götüreyim desem evi bana 1 saat uzaklikta. Benim de bugün programim vardi yakın arkadaşim şehir dışından geldi onla gezecektik, boğazda bir restoranda rezervasyon bile yaptirmistik.

Ben de ona doktora götürme teklifinde bulunmadim. O bir arkadaşini çağırmış onu doktora götürmesi için.

şu an kendimi çok kötü hissediyorum. Ben o bölgeyi bilmiyorum da hastane nerede falan. Bir yandan da daha çok yeniyiz. Bilmiyorum. Yaptiğim doğru mu? Siz olsaniz onun yerinde ne düşünürsünüz?

Onu doktora götürmeye gitmedim sizce çok mu yanliş yaptim? Siz olsaniz ne düşünürsunuz?
Cevapla