Arkadaşim tıp kazanınca benle görüşmek istemediğini söyledi?

Bi arkadaşim var geçen yıl 3 bin sıralama yaptı tıpa gitti doktor önlüğünü giyince bu kıza bşyler oldu sosyal medyasını kapattı sadece bnle değil kimseyle görüşmüyor ailesi dışında bu kızın sevgiliside yok bnim öyle şeylere zamanım var diyor cerrah olmak istiyor bn bu yılda kazanamadım bnimle hiç konuşmuyor napacam bnim tek dostumdu 😔😔

Arkadaşim tıp kazanınca benle görüşmek istemediğini söyledi?
Cevapla