Tepkiniz ne olur o insana karsi? Nasil karsilarsiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Bu konu yuzunden rededildim ama hikayelerime bakmaya devam ediyor beni neden engelemedin diyorum ben oyle bir insan degilim Sende bunu hakk etmiyorsun diyor sizce amaci nedir?
Birisi sizi anne olamama veya baba olamama ihtimali var diye redetse?
Anne alamazsın hastasın derse mi yani bunu doktor dese hasta olur deli olurdum yatardim tımarhanede ne olucak başka, öylesine konuşan söylenen biri dese yer tokadı fazla bilmek yaramaz bazen
Uzak mesafe iliskisi, aslinda aramizda birsey yok sadece 2 gun konustuk o bana yakin zamanda annesini kaybetigini soyledi uzulerek bende ozguven duydum bunu acikladim uzulerek Kabul edemem annem icin cok hastane yolu bekledim seninle aynisini yasamak istemem dedi yani tedavi sureci icin
Cocuk hikayelerime bakiyor neden engelmiyorsun beni diyorum ben oyle bir insan degilim Sende iyi bir kizsin sadece bir olaydan dolayi olmadi diyor sence amaci onada bagli kalmadim ama belirsizlik kotu birsey
Aılesı konuştuğumuzu bılmıyor yakın zamanda annesını kaybetmiş bende ona bunu açıklayınca annemle yaşadığım olayları senınle yaşmak ıstemem dedı hastane savaşmayı yanı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Anlamadim anne baba olamazsınız diye mi dese veya ola bilme ihtimali var olamayin mi ne gibi dedin
Olamama hastalik yani
Anne alamazsın hastasın derse mi yani bunu doktor dese hasta olur deli olurdum yatardim tımarhanede ne olucak başka, öylesine konuşan söylenen biri dese yer tokadı fazla bilmek yaramaz bazen
Ben oyleyim maalesef ama soguk kanliyim 🙂
Maşallah Allahim kolaylık versin inşallah 🤲
Tesekurler işte ılk kez red yemek benı üzdü yoksa alıştık dıyelım
kendi açısından haklı, üzülürüm elbet ama tepki de vermem. diğer seçenekleri de değerlendirmek istemiyorsa yapacak bir şey yok
Canın sağolsun geri kalan hayatında mutluluklar derim
benim icin asla bi sorun degil bu, sıkıntı olmaz yani
Benim nişanlımın öyle bı problemi vardı ben her haliyle kabul ettim ama daha sonra o benden ayrıldı
Hadi ya , ben rededildim Ilk kez genelde ciddi dusundugum insana anlatirim sorun olmazdi Ilk sefer bu yuzden red yemek cidden uzdu beni
Kimisi de kıymet bilmiyor işte
Hikayelerime bakiyor halen mesaj attin beni neden engelemiyorsun diyorum ben oyle bir insan degilim Sende bunu hakk etmiyorsun diyor🤷🏻♀️
Çocuk sahibi olmak isteyen biri icin saygi duyulur. Eger reddetme sekli nazikse... Pekte takmazdım. Next :)
Saygı duyarım yapacağım bir sey yok
Bu yuzden rededildim 🙂
Sen ne yaptın pekş
Ne yapayim zoruma gitti ama saygi duydum Ilk sefer basima geliyor
Tedavisi yok muymuş
Bilmiyorum
Sıkma canını ya boş ver
Engellemediyse ailesi falan zorlamışta olabilir tenhada denk düşüp sıkıştır bence
Uzak mesafe iliskisi, aslinda aramizda birsey yok sadece 2 gun konustuk o bana yakin zamanda annesini kaybetigini soyledi uzulerek bende ozguven duydum bunu acikladim uzulerek Kabul edemem annem icin cok hastane yolu bekledim seninle aynisini yasamak istemem dedi yani tedavi sureci icin
Ayy öyke bir anlattın ki bende sandım söz nişan hepsi yapıldı da sonra vazgecilei iyimis boş ver ya
Yok be 😅ama yınede aşagı düşmüş oldum
Düşmeden tutan birisi olur seni tedavi sürecini araştır
Neyse ben işe kacar ıyı geceler 🤚🏼
Sanada
Çıkınca yazarım
Nerden çıkınca
Merhaba kardes isdeydim cikinca yazarim demistim
Merhaba
Cocuk hikayelerime bakiyor neden engelmiyorsun beni diyorum ben oyle bir insan degilim Sende iyi bir kizsin sadece bir olaydan dolayi olmadi diyor sence amaci onada bagli kalmadim ama belirsizlik kotu birsey
Bence amacı ona bağlı kalmam falan değil onun ailesi istememiş olabilir çünkü günümüzde evlilikte çocuk isteyen aile çok fazla var
Aılesı konuştuğumuzu bılmıyor yakın zamanda annesını kaybetmiş bende ona bunu açıklayınca annemle yaşadığım olayları senınle yaşmak ıstemem dedı hastane savaşmayı yanı
Hıııı
Çocuk severek ayrılmış o zaman duygularıyla değil mantığıyla hareket etmiş zor bir şey
Açık açık soyledı senı kırmak ıstemem buna neden olduğsam özür dilerim ama ben çocuk sahıbı olmak istiyorum
Tedavi olmayı düşünüyor musun peki
Tabıkı
Beraber bu sorunu çözerseniz mükemmel bir hayatınız olur
O ıstemedı :/
Kendi başınada çözebilirsin üzme kendinii bir kontrole git bakalım
Aptal der geçerim napcam
Umurumda olmaz. Baba olmak da istemiyorum.
Anne olamıcaksan yol al zaten derim
Neden peki
Kendi tercihi. Bir şey diyemem
Next
Istemezsin yani
yenisine geçerim