♾️ Belki de çoğu kişi yapmıştır, peki siz bir kere de olsa okulu asıp o gün gezdiniz mi.

♾️ Belki de çoğu kişi yapmıştır, peki siz bir kere de olsa okulu asıp o gün gezdiniz mi.

Tabiki yaptım.. okulla pek aram iyi değildi, saçma buluyordum bi türlü hevesim yoktu ve halende okula giden çocukların yerinde olmak istemezdim; hiç bir halt öğretmiyorlar... hepsi boş, saçma sapan sistem, herkesin işi gücü alt mahalle ve insanlar ve bu gidişat hep böyle olacak, teknoloji ilerlese ne yazar, her yer ayni b...
Lisede zaten sabahciydim. Okul 12.00 de bittiği için gerek kalmazdı. Ama unide ilk 2 yıl nerdeyse okula gitmedim diyebilirim. Altta 13 dersin kalmıştı. Ama özellikle 3. Yılda tam bir ders manyağı oldum. Hem sınıfın derslerini hem de alttan kalan 13 dersi geçtim. Aynı gün 4 sınavım olduğu oluyordu. Bir de üstüne fakülte 3. su Oldum 😂😂😂
Bunu bir kere yaptım o da platonik sevdiğim çocuğun arkadaşı kız arkadaşımın sevgilisiydi o sebepten, kızla birlikte buluşmaya gittim bi göreyim diye
Teşekkür ederim kuzucuk 🥳
Rica ederim abla 🤗🥳
Lisede çok yapmistm denize giderdk toplu kaçıp 😄 az daha devamsızlıktan kaliodn ucundan kurtardm hatta😄😄
Çok iyiymiş :D :D
Cevap
9Cevap
Gezdim tabii 😄 arkadaşlarla arada okulu kırıp sinemaya gidiyorduk.
Sinema da çok severim :D
Hayır, daha önce hiç okuldan kaçmadım. Sessiz sakin ve çalışkan bir öğrenciydim ben öyle şeyler yapmazdım 😄 ama herkes eğlenceli olduğunu söylüyor, hâlâ öğrenciyken denesem mi acaba sdhshbs
Evet kaçardık ve çok plansız olurdu okadar çok eglenirdik ki gezerdik parklarda otururduk insan o günleri öyle özlüyor ki
Dershane vardı ortaokulda onu asardık akşamları. Lisede okul çıkışından sonra vaktimiz olurdu ders asmadim o sebeple
Yok yapmadım. İstedim nasip olmadı. Üniversitede devam zorunluluğu yoktu. Kaçmak gibi olmuyordu o..
Hiç yapmadım. Ortaokulda annemle lisede babamla aynı okuldaydım. Öğretmenler üstelik. Rüyamda bile yapamadım anlayacağınız abicim 😂
Tabiki yaptık.. her öğrenci yaşamında mutlaka bu zevke ermiştir
yok hiç yapmadım inek öğrenciydim ama hocalara bile laf atardım keşke yapsaydım valla pişmanım
Millet daha çok lisede yapar ben ilkokul ortaokulda yapardım :)
Lise 1 de bir kez o gün de şansa bardaktan boşalır gibi yağmur yağdı😂😂
Evet. Hatta çiğ köfte yemeğe gitmiştik. Okulun oradakiler aşırı iyi yapıyordu.
Evet lisede yapıyorduk öyle şeyler. Doğru nargile cafeye 😂😂
Bir kez bile yapmadım ama şimdiki aklım olsa kesinlikle kaçardım😃
Arada arkadaşlarla gezmeyip okula gittiğim oldu :D :D
eve kaçıyorduk iki tale götürüyordum okula onunla simit ayran alıyordum
Almanyada yok öyle şeyler djdjdn adamlar disiplinli
yapmaz olurmuyuz ne güzel günlerdi:)
Hayır hiç kaçmadım ben sefildim.
hep yapıyorduk
Okuldan kaçmaya bile üşeniyordum
Nerdeyse her gün😅
Hiç arkadaşım olmadı ki Eve kaçardım
Fifa oynadık xd
Hayır öyle bir şey hiç olmadı
lisede 96 gün devamsızlığım vardı cxvbcv
Orta okulda bide 9. sınıfta yapmıştık
sınıfça kaçıyorduk ortaokulda.
Çok güzeldi o günler ya💃🤣
hayır asla ben öyle bir çocuk değildim
Hayır
Gezmedim
evett vazgeçilmez
hayır hiç yapmadım
Ben okuldan eve kaçıyordum :D
Zamanında yaptık😂
Hayır yapmadım
Evet sık sık
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?