İlişkimizi başkalarının ilişkisiyle bir tutma diyen sevgiliye nasıl bir tepki vermeliyim?

Hayır yani istediğim tek şey araması..
İşten geliyor gebeş gibi uyuyor bana yazmıyor.
Arada bir aradığı var o da 5 dk var ya da yok.
Stres topuna döndüm. Varlığıyla yokluğu bir adamın. Bu nasıl ilişki? Kafayı yeme noktasına geldim. Sabahları bir günaydın mesajı, 5 satır mesajlaşma sonrası yok. Anladım çalışıyor ediyor ama bu kadar ilgisizlikte çok fazla. Ayrılalım diyorum deli misin sen diyor. Sabrımın sonuna geldim.
İlişkimizi başkalarının ilişkisiyle bir tutma diyen sevgiliye nasıl bir tepki vermeliyim?
Cevapla