Düğüne çocuk getirilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Son zamanlarda sosyal medya da görüyorum çocuklar hep geline ve damada rahatsızlık veriyor, mesela ilk dansların da bile çocuk oluyor aileler çocuklarına göz kulak olmuyor, bir taraf milletin mutlu gününü mahvedecekseniz çocuğunuzu getirmeyin ya da çocuğunuza göz kulak olun diyor, ama annelerde çocuklarının hep hiperaktif olduğunu ve tutamadiklarini istemiyorlarsa davetiyede çocuk istemiyoruz desinler diyor hatta bir ara bir gelin çocuğu sahneden iterken anneler "çocuğuma biri yapmış olsa elimden kimse alamaz diyor" siz ne düşünüyorsunuz?
Düğüne çocuk getirilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla