AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
209Cevap
Karımızı veya sevgilimizi teşhir edecek değiliz. Önemli olan edep ve örf adetlerimiz çerçevesinde giyinmesidir. Zaten kadın ancak kocasına süslenmeli
cok haklısın:)
Teşekkür ederim :)
gezdiririm neden gezdirmeyeyim? Allah ın verdiği güzelliği herkes görmeli.
sonuçta güzele bakmak da sevaptır. Görenlere sevap gelsin en azından
o oyle değil GUZEL BAKMA^K SEVAPTIR
Yanlış anlamışsın arkadasım güzele bakmak değil güzel bakmak sevaptır.
güzele bakmak değil güzele bakmak
nerenle yazıyorsun?
yuh yani
arkadaslar lafın doğrusu ndiğer arkadaslarında dediği gıBı GÜZEL BAKMAK SEVAPTIR.
tamam üzmeyin kendinizi hepiniz haklısınız
çirkin bakmak nedir onu da anlayamadım? biz kızı arzulamak mıdır çirkin bakmak? karşında şuh bir bayan göreceksin ve onu arzulamadan bakacaksın ve bu güzel bakmak olacak. Kim öyle bakabiliyorsa baksın ben bakamam ala ala
tabi ki gezdiririm kimin baktığı laf attıgı muhim değil. Sonuçta benim kolumda akşam benimle eve geliyor ;)
Gurur duyan salaklarda var tabi.
abıcım o oyle olmuyor ıste tamam aksam senın kolunda gelıuyor ama bazılarınında hayallerıne
başkasının hayallerinde olsa ne olur? sokakta bin tane abaza kılıklı herif var sen onu kapatsanda bakacaklardır bazılarının hayallerını süslemeye devam edicektir. Onun yerine istediği gibi giyinmesi kendini mutlu hissetmesi benim için daha önemli.. sonuçta benim eşim ya da sevgilim yanında istediği benim
iyi abııı sen oyle dıyosan oyle düşünüyosan ne dıyelım
yok ya ne gerek var ki miniye açmaya teşhire, kadınsa benim kadınımdır bende onun erkeği, kimsenindebakmasını istemem açıkcası
evet bencede katılıyorum.)
teşekkürler
İnsanin sevgilisi karisi kendisine aitdir kamuya değil. Ondan asla giydirmem hele ki türkiye gibi cinsellige ac bir ülkeden bahsetiyoruz.
çok ıyı düşünme tarzını beğendım
o zaman at bir eic de bende seni begeniyim :)
eğer eşimse hayır, ciddi düşündüğüm biriyse hayır,
açlıktan heyecanlı birşeyler için çıktığım biriyse evet
nedenini sorarsan yazarım sonunucunun
fikrine saygı duyuyorum
peki sen eşinin yanında mini giyermisin dışarda
soruyu sorduğumda cevap vermıstım ama tekrar soylıyım ben asla dısarıda mını etek gıymem.. benım gıyım tarzım bellı t-shırt pantolon :))
pantolan dar kesimmi vücuda yapışan
bol gıyerım ama dar pantolonlarımda var ama onları gıyıyosam uzun gömleklerım var onlardan gıyerım
gezdirmemem için bir neden göremiyorum sonuçta güven meselesi yapmak istedikten sonra kapalı gezse de bir şeyler yapar... bence namus farklı yerlerde kesinlikle bacak arasında değil.
bakınız mını etek gıydırmenın namusla zaten alakası yok konu gıydırıp gıydırmemen
giydirirdim giymek istedikten sonra bana laf düşmez :)
dusuncen ıcın tesekkur ederım:)
Godoşsa gezdirir bacım sonrada ben erkeğim.
Erkekkkkmiş piihhh.
Erkeği böyle yapan sizin gibi zihniyetler erkek sinirlendgnde sana yumruk ta atabilir godos değil sonuçta
sevdigim kişiyi diğer erkek azmanlarinin ilgisine sunmak gibi hobilerim yok. Ben etek giysem bana bakicaklar ben bide sevdigimemi giydircem bak yine sinirlendim :)
:)))))
Öyle bişey olamaz tabiiki. Zaten eşim olan insan da böyle bişey giymez. Giydirmem , giyemez.
sakın ol:)
Olamıyorum. Cok sinirlendim. :/
kusura bakmayında godoş değilim. evde ne giyerse giysin seksi oluyorsa evde olsun. dışarıda gavatlık yapamam
hayatta olmaz ha evde başbaşa iken dilediği her şeyi giyebilir
:)))))
öyle yani ev içi serbest :D dışarıda uzun olcak etek
Oldu da mini giymesi kaldi
Bilmiyorum ya hayirlisi
:)))))
öylesine takıldığım biriyse farketmez ama sevgilim ya da eşimse izin vermem
:)))))
g*vat degilim cok sukur gezicem diye israr ederse zaten kopruden asagi atarim oyle kariyi
o kadar değil herkesın kendı görüşü var
Kusura bakma bu konuda kimseye saygili olamam
İşin komik tarafı mini giyen kızların giydirmem diye cevap vermesi :@
yok be gıymeyen kızlarımızda var :)) maco kızalarız bız
Kızdan maço olmaz kızdan hanımefendi olur.
gerektığınde hanımefendı de oluruz... kendımı korumaksa hedef en ıyı erkeğim dıyen adamdan da ıyı korurum kendımı gerekırse maçoda olurum kroda
Anlaşıldı teşekkür ederim ben almiim
öyle gezmesini hoş karsılamam benim karım o kimsenin görmesini istemem diye birşeyler hissederim :)
hıslerınde haklısın:)
saol :)
esımın veya sevgılımın sen oldugunu dusunursekk neden olmasın :=) gıyersın tabı :=)
boyle bısey olmayacağı ıcın kı ben mını etekden nefret ederım
neden olmasınnnn... ayrıca fızıgınn bence cook guzell gıydıgınde de cook yakısırr
Köpek mi l*n bu yanımda gezdiriyorum? Beraber dışarda vakit geçireceğim kız giyinirken dikkat etmesi gereken konulara önem gösterir elbette
gezmek dolaşmak anlamında... konuyu saptırmayalım sen gezdırısın sanırım fıkırlerıne sonsuz saygı duyuyoruz
Ovf ovf
Gezdirmek mi güldürmeyin eğer sergileyecek bir şeyi varsa bana sergilesin dışarıda sergilemesine gerek yok...
demı ama :)
Şu yaşıma kadar hayatın bana öğrettiği yegane şeylerden biri de buyuk konuşmamak. Giymesini istemezdim.
:)))))
Neden guldun illa kırarım dokerim diye yalan mı söyleyim?
güldüm cunku hosuma gıttı yorumun :) evet buyuk konusmamn cok guzel bısey
Hayat yapmam dediklerimi öyle bir yaptırır ki adama valla. Öyle guluyorsun ama ben de direk terk ediyorum geri de donuş olmuyor tek hatada keşke vursaydı diyecek hale geliyor. Bu arada senin gibi güzel bir hanımefendinin teşhircilikten uzak durması güzel bir olay. Şanslı adamlar var:)
oyle herkes bıraz bu konuya benım gıbı yaklassa bence coğu sey halledılebılecek
Hayata öyle bakmamak lazım ama herkesin yapısı farklı işte. Sen öyle düşünüyorsun diye herkes dusunmek zorunda değil. Hayat kalıplardan değil süreçlerden ibarettir güzel hanımefendi. Haritaya değil yolda gidişine bakar her şey.
Eğer gelişmemiş bir kültürün içinde yaşıyorsam, tabii ki buna izin vermem. Fakat insanların erdemli olduğu bir çevre ise yaşadığım bölge, eşimi veya sevgilimi kısıtlamam.
ne alaka yahu gezer gezrr kapalı gezdırıyorlarda acıkmı gezdırmıceksın genelleme yapmayın mını etekmıs falan dıyee
senın dusuncen bı tarafta kapalı bı bayan bı taraftda mını etek gıyen bı kızla cık bakalım kıme bakıyolar:))
ne alaka karım benım gıyer kımsenınde baktıgı falan olmazz.. mıllet artık kapalılaara bakıyor yahu..
heleeee kımse bakmıyor he mını etek gıydır gözluüumu ındırır ben de bakarım :)))
Kendisine yakıştırıyosa giyebilir bence.
Mini etek giyilirmi diye düşünmem beğeniyorsa kendisine yakıştırıyorsa giyer.
:)))
Ne oldu? :)
cevap olmadı mı? 😄
amacına göre valla eğer kendini insanlara beğendirmekse amaç giydirmem ama bana güzel görünmekse ya da sırf hoşuna gitiği için giydiyse ki bunu anlayabilmen gerek ozaman giydiririim
:))))
Evin içinde gezebilir, kapı eşiğine çıkartmam kanka. Düşün artık.
bana ozel olsun :)) güzel fikir
Yani :)
Acık mektubu herkes okurmuş ama kapalıyı sadece sahibi okur :)
guzel:)))
Gece klübüne gidersek mini giyer köye gidersek şalvar giyer yerine göre :)
:))))))
Allah korusun abi ben yobazım yobazlığımı kaybetmek istemem
demı ama
benim yanımda giyebilir taşıdığım kadının kapalı olmasındansa etekli olmasını tercih ederim..
tercıh meselesı :) kapalı bayanlara sonsuz saygılar
yazın alaçatı'dayız kışın şehirde yazın mini şort giyiyor mini etek zaten giyen yok ki artık şehirde ise orta şort ya da kapri ya da kot giyer
Buradaki giydirmem diyen arkadaşlar neyin tribinde. Bu hangi otun kafası. La mini eteği mi var bizim kızların. Normal etek bile giyemiyorlar.
Bir kadını ben sevmişsem eğer bana güzel görünmeli bir başkasına değil.
demı ama :))
geçmişte lise yıllarımda yaptığım bir hataydı şu an kesinlikle izin vermem, şu dümbüğe bak yanındaki kızını elaleme teşhir ediyor dedirtmem asla..
Sevgiline senin malınmış gibi davranırdın ne giyeceğine sen karar verirdin yani
Anlıyorum
hıhı aynen
Bende gezdirmezdim bari benim yanımda giyme derdim :D
hhiçbiyerde gıymesın:)
Benim yanımdayken istediğini giyebilir, ben yokken olmaz
tabıkı görüşüne saygımız var :)
ölçülü olmak şartıyla olabilir süper mini deilde diz üstü olabilir
fikrıne saygı duyuyorum :)
bak soruyu duyunca kan beynime sıçradı tabiki gezdirmem
tabıkı bu yolda devam.))
aynen :))
"Yanımızda gezdirir miyiz" derken! Köpek mi len bu :)
ne alaksı var kardesım soru acık ve net
Bana atarlanma hatun demem dalarım uçan tekmeyle.
:)))
eger yakışıyosa gıyebılır ama bazılarında iğrenc duruyor
yanı yakısan gıysın fıkrıne saygı:))
evet mantıklı olanda bu
:))))
içimdeki güven duygusunu yitirmediğim sürece ben yokken de giyebilir. hainlik yapacaksak insan sen demen de yapabilir nasılsa.
fikirlere sonsuz saygımız var
Hainlik yapacaksa olacaktı o. Teşekkür ettim.
Ben giydiririm benim yanımda olduğunda hiç bir sorun yok isteyen baksın sonra bir ömür boyu belki bakamaz :)
şimdiden baktırmamaya dıkkat etde sana ozel kalsın :))
"isterse mini, isterse tayt giysin de yanımda gezsin, g*tü yiyen baksın" diyen ADAMda tanıyorum :)
sevgilimi gezdiririm çünkü evlenmiyeceğim , evli olduğum kadın kapalı namuslu olduğu için kendi gezmez.
neden gızlı kullanıcı olarak yorum yapıyorsunuz :))
çünkü buradan saçı açık kız düşürüyorum görürlerse konuşmazlar benle
tahmın ettım tamam kımseye soylemem :)
profil resmi sana mı ait öyleyse dışarı bile çıkmanı istemezdim :)
burada benı konusmuyoruz
keşke huyunda yüzüm gibi güzel olsa iltifattan da anlamadın :(
kas kafalıyım ben bıraz
Estağfurullah
:)))))
pardon iyi kalpli biriymişsin :) en güzeli bu bence
ya ben ya mini etek derim sec birini secim ona kalmıs :D
ınsalh mını etek demez :) bıldığın mını etegın kurbanı olursun :9
kendi kararı yapacak bişiy yok bea :D
onemlı olan ne gıydıgı degıl aslında bır erkek olarak etegın boyu degılde karsıdakı kısının dusunceleri o da yanlıs olunca olmuyor.
Aşırı kısa olmazsa giydiririm, Sıkıyosa baksınlar!!
saygı duyarız fıkrıne :)
Eywallah :)
küçük polat konuştu elinden manitanı bile alırım
Klavye artistligi yapma sktir git burdan!!
Yanımda isterse hiç giyimesin ama dısarda, namahrem baktırmam ;()
:)))
gezdirmem tabi.
sevgilim kamu malı değil. benim malım.
mal demesek ıyı olur.)) sevgılım bana ozel olsun dıyelım
ya sen sevgilin için ben malımı bilmezmiyim demiyomusun. aynı şey :)
bılmem demedım.)
dersin bir gün. kaçınılmaz son :)
yanı :))
Katil olup mahpus damına düşmeye niyetim yok. O yüzden asla gezdirmem
bencede :))
Gezdirmem ısrar ederse terk ederim bir daha da aramam öyle bir şeyde olmaz zaten
sen yıne ayrılma kendıne çevırmeye çalıs :))
Merak etme sen öyle biriyle beraber olmam ki ayrilayim :, p
anlastık o zaman.))
Kadını pırlanta gibidir ne karar az el değerse okadar değeri artar...
:)))
Yıl olmuş 2015 millet kızılyızdızı na ulasti biz hala yerinde say bu ve bunun gıbı dusunceler bizi 40 yıl geriye götürdü
mını etek gıyerek teshırcılığe yol acacaksam şalvar gıyıp 40 yıl gerye gıtmeyı tercıh ederım
O zaman kendin ol başkasının fıkırlerınden sanane
yorum yap dıye yalvarmadım sana he sen fıkır sundun bende cevap verdım sende usturuplu bı sekılde cevap verebılırsın
Relax :)))
:))))
Benim yanımda ki insan nerde nasıl giyineceğini bileceğinden giyimine karışmam.
Perdesiz ev ya satılıktır ya da kiralık başka söze gerek yok bence
şahsen böyle birşeyi istemem.. birbirimize özelsek ona göre giyinmeliyiz
Tabiki gezdirmem. Bırak miniyi dar pantolon, tayt vs bile giyemez. Tabi bu dediklerim ciddi düşünürsem olur. Sevgilimse giysin ne isterse sıkıntı yok.
Hadi anasini nereye giyiyo ya evde gezemez kisayla , geri kafali degilim ama hatun benimse kimse goremez