• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sevgiliniz ya da karınızı dısarda mını etekle yanınızda gezdırırmısınız? (Sayfa 2)

heyzcanlı
heyzcanlı Takip Et
Xper 6 Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Sevgiliniz ya da karınızı dısarda mını etekle yanınızda gezdırırmısınız?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

41

Cevap

209

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • sonic018
    sonic018 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Karımızı veya sevgilimizi teşhir edecek değiliz. Önemli olan edep ve örf adetlerimiz çerçevesinde giyinmesidir. Zaten kadın ancak kocasına süslenmeli

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      cok haklısın:)

      Yorumla
    • sonic018
      sonic018
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • Emrelerce
    Emrelerce Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    gezdiririm neden gezdirmeyeyim? Allah ın verdiği güzelliği herkes görmeli.
    sonuçta güzele bakmak da sevaptır. Görenlere sevap gelsin en azından

    0
    7 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      o oyle değil GUZEL BAKMA^K SEVAPTIR

      Yorumla
    • hyroo
      hyroo
      +1 yıl

      Yanlış anlamışsın arkadasım güzele bakmak değil güzel bakmak sevaptır.

      Yorumla
    • Emrelerce
      Emrelerce
      +1 yıl

      güzele bakmak değil güzele bakmak
      nerenle yazıyorsun?

      Yorumla
    • nurrr42
      nurrr42
      +1 yıl

      yuh yani

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      arkadaslar lafın doğrusu ndiğer arkadaslarında dediği gıBı GÜZEL BAKMAK SEVAPTIR.

      Yorumla
    • Emrelerce
      Emrelerce
      +1 yıl

      tamam üzmeyin kendinizi hepiniz haklısınız

      Yorumla
    • Emrelerce
      Emrelerce
      +1 yıl

      çirkin bakmak nedir onu da anlayamadım? biz kızı arzulamak mıdır çirkin bakmak? karşında şuh bir bayan göreceksin ve onu arzulamadan bakacaksın ve bu güzel bakmak olacak. Kim öyle bakabiliyorsa baksın ben bakamam ala ala

      Yorumla
  • VAGAA
    VAGAA Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    tabi ki gezdiririm kimin baktığı laf attıgı muhim değil. Sonuçta benim kolumda akşam benimle eve geliyor ;)

    0
    4 Yorumla
    • ModacıBuse
      ModacıBuse
      +1 yıl

      Gurur duyan salaklarda var tabi.

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      abıcım o oyle olmuyor ıste tamam aksam senın kolunda gelıuyor ama bazılarınında hayallerıne

      Yorumla
    • VAGAA
      VAGAA
      +1 yıl

      başkasının hayallerinde olsa ne olur? sokakta bin tane abaza kılıklı herif var sen onu kapatsanda bakacaklardır bazılarının hayallerını süslemeye devam edicektir. Onun yerine istediği gibi giyinmesi kendini mutlu hissetmesi benim için daha önemli.. sonuçta benim eşim ya da sevgilim yanında istediği benim

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      iyi abııı sen oyle dıyosan oyle düşünüyosan ne dıyelım

      Yorumla
  • büyükfırat
    büyükfırat Takip Et
    Xper 4 Yaş: 45
    +1 yıl

    yok ya ne gerek var ki miniye açmaya teşhire, kadınsa benim kadınımdır bende onun erkeği, kimsenindebakmasını istemem açıkcası

    1
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      evet bencede katılıyorum.)

      Yorumla
    • büyükfırat
      büyükfırat
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • PisdüsünceliAdam
    PisdüsünceliAdam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    İnsanin sevgilisi karisi kendisine aitdir kamuya değil. Ondan asla giydirmem hele ki türkiye gibi cinsellige ac bir ülkeden bahsetiyoruz.

    1
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      çok ıyı düşünme tarzını beğendım

      Yorumla
    • PisdüsünceliAdam
      PisdüsünceliAdam
      +1 yıl

      o zaman at bir eic de bende seni begeniyim :)

      Yorumla
  • yasakheyecan
    yasakheyecan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    eğer eşimse hayır, ciddi düşündüğüm biriyse hayır,
    açlıktan heyecanlı birşeyler için çıktığım biriyse evet
    nedenini sorarsan yazarım sonunucunun

    0
    5 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      fikrine saygı duyuyorum

      Yorumla
    • yasakheyecan
      yasakheyecan
      +1 yıl

      peki sen eşinin yanında mini giyermisin dışarda

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      soruyu sorduğumda cevap vermıstım ama tekrar soylıyım ben asla dısarıda mını etek gıymem.. benım gıyım tarzım bellı t-shırt pantolon :))

      Yorumla
    • yasakheyecan
      yasakheyecan
      +1 yıl

      pantolan dar kesimmi vücuda yapışan

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      bol gıyerım ama dar pantolonlarımda var ama onları gıyıyosam uzun gömleklerım var onlardan gıyerım

      Yorumla
  • kafkanin_varisi
    kafkanin_varisi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    gezdirmemem için bir neden göremiyorum sonuçta güven meselesi yapmak istedikten sonra kapalı gezse de bir şeyler yapar... bence namus farklı yerlerde kesinlikle bacak arasında değil.

    0
    3 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      bakınız mını etek gıydırmenın namusla zaten alakası yok konu gıydırıp gıydırmemen

      Yorumla
    • kafkanin_varisi
      kafkanin_varisi
      +1 yıl

      giydirirdim giymek istedikten sonra bana laf düşmez :)

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      dusuncen ıcın tesekkur ederım:)

      Yorumla
  • Akşamüstüsevmeler
    Akşamüstüsevmeler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Godoşsa gezdirir bacım sonrada ben erkeğim.
    Erkekkkkmiş piihhh.

    1
    1 Yorumla
    • gksuu
      gksuu
      +1 yıl

      Erkeği böyle yapan sizin gibi zihniyetler erkek sinirlendgnde sana yumruk ta atabilir godos değil sonuçta

      Yorumla
  • Bay_E
    Bay_E Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    sevdigim kişiyi diğer erkek azmanlarinin ilgisine sunmak gibi hobilerim yok. Ben etek giysem bana bakicaklar ben bide sevdigimemi giydircem bak yine sinirlendim :)

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
  • kaldırımamelesi
    kaldırımamelesi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Öyle bişey olamaz tabiiki. Zaten eşim olan insan da böyle bişey giymez. Giydirmem , giyemez.

    1
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      sakın ol:)

      Yorumla
    • kaldırımamelesi
      kaldırımamelesi
      +1 yıl

      Olamıyorum. Cok sinirlendim. :/

      Yorumla
  • AltezzaMio
    AltezzaMio Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    kusura bakmayında godoş değilim. evde ne giyerse giysin seksi oluyorsa evde olsun. dışarıda gavatlık yapamam

    0
    0 Yorumla
  • thebat10
    thebat10 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    hayatta olmaz ha evde başbaşa iken dilediği her şeyi giyebilir

    1
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
    • thebat10
      thebat10
      +1 yıl

      öyle yani ev içi serbest :D dışarıda uzun olcak etek

      Yorumla
  • Gunzero
    Gunzero Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 518 cevap paylaştı.

    Oldu da mini giymesi kaldi
    Bilmiyorum ya hayirlisi

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
  • insufferable
    insufferable Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    öylesine takıldığım biriyse farketmez ama sevgilim ya da eşimse izin vermem

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
  • TemPeraTure
    TemPeraTure Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    g*vat degilim cok sukur gezicem diye israr ederse zaten kopruden asagi atarim oyle kariyi

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      o kadar değil herkesın kendı görüşü var

      Yorumla
    • TemPeraTure
      TemPeraTure
      +1 yıl

      Kusura bakma bu konuda kimseye saygili olamam

      Yorumla
  • Non_existent
    Non_existent Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    İşin komik tarafı mini giyen kızların giydirmem diye cevap vermesi :@

    0
    4 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      yok be gıymeyen kızlarımızda var :)) maco kızalarız bız

      Yorumla
    • Non_existent
      Non_existent
      +1 yıl

      Kızdan maço olmaz kızdan hanımefendi olur.

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      gerektığınde hanımefendı de oluruz... kendımı korumaksa hedef en ıyı erkeğim dıyen adamdan da ıyı korurum kendımı gerekırse maçoda olurum kroda

      Yorumla
    • Non_existent
      Non_existent
      +1 yıl

      Anlaşıldı teşekkür ederim ben almiim

      Yorumla
  • Furkankonusuyorr
    Furkankonusuyorr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    öyle gezmesini hoş karsılamam benim karım o kimsenin görmesini istemem diye birşeyler hissederim :)

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      hıslerınde haklısın:)

      Yorumla
    • Furkankonusuyorr
      Furkankonusuyorr
      +1 yıl

      saol :)

      Yorumla
  • burakser
    burakser Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    esımın veya sevgılımın sen oldugunu dusunursekk neden olmasın :=) gıyersın tabı :=)

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      boyle bısey olmayacağı ıcın kı ben mını etekden nefret ederım

      Yorumla
    • burakser
      burakser
      +1 yıl

      neden olmasınnnn... ayrıca fızıgınn bence cook guzell gıydıgınde de cook yakısırr

      Yorumla
  • sessizguc
    sessizguc Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Köpek mi l*n bu yanımda gezdiriyorum? Beraber dışarda vakit geçireceğim kız giyinirken dikkat etmesi gereken konulara önem gösterir elbette

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      gezmek dolaşmak anlamında... konuyu saptırmayalım sen gezdırısın sanırım fıkırlerıne sonsuz saygı duyuyoruz

      Yorumla
    • sessizguc
      sessizguc
      +1 yıl

      Ovf ovf

      Yorumla
  • Enszgrr
    Enszgrr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Gezdirmek mi güldürmeyin eğer sergileyecek bir şeyi varsa bana sergilesin dışarıda sergilemesine gerek yok...

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      demı ama :)

      Yorumla
  • devilsadvocate
    devilsadvocate Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Şu yaşıma kadar hayatın bana öğrettiği yegane şeylerden biri de buyuk konuşmamak. Giymesini istemezdim.

    0
    6 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
    • devilsadvocate
      devilsadvocate
      +1 yıl

      Neden guldun illa kırarım dokerim diye yalan mı söyleyim?

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      güldüm cunku hosuma gıttı yorumun :) evet buyuk konusmamn cok guzel bısey

      Yorumla
    • devilsadvocate
      devilsadvocate
      +1 yıl

      Hayat yapmam dediklerimi öyle bir yaptırır ki adama valla. Öyle guluyorsun ama ben de direk terk ediyorum geri de donuş olmuyor tek hatada keşke vursaydı diyecek hale geliyor. Bu arada senin gibi güzel bir hanımefendinin teşhircilikten uzak durması güzel bir olay. Şanslı adamlar var:)

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      oyle herkes bıraz bu konuya benım gıbı yaklassa bence coğu sey halledılebılecek

      Yorumla
    • devilsadvocate
      devilsadvocate
      +1 yıl

      Hayata öyle bakmamak lazım ama herkesin yapısı farklı işte. Sen öyle düşünüyorsun diye herkes dusunmek zorunda değil. Hayat kalıplardan değil süreçlerden ibarettir güzel hanımefendi. Haritaya değil yolda gidişine bakar her şey.

      Yorumla
  • BatuBerke
    BatuBerke Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Eğer gelişmemiş bir kültürün içinde yaşıyorsam, tabii ki buna izin vermem. Fakat insanların erdemli olduğu bir çevre ise yaşadığım bölge, eşimi veya sevgilimi kısıtlamam.

    0
    0 Yorumla
  • tiger07
    tiger07 Takip Et
    Yoda Yaş: 45
    +1 yıl

    ne alaka yahu gezer gezrr kapalı gezdırıyorlarda acıkmı gezdırmıceksın genelleme yapmayın mını etekmıs falan dıyee

    0
    3 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      senın dusuncen bı tarafta kapalı bı bayan bı taraftda mını etek gıyen bı kızla cık bakalım kıme bakıyolar:))

      Yorumla
    • tiger07
      tiger07
      +1 yıl

      ne alaka karım benım gıyer kımsenınde baktıgı falan olmazz.. mıllet artık kapalılaara bakıyor yahu..

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      heleeee kımse bakmıyor he mını etek gıydır gözluüumu ındırır ben de bakarım :)))

      Yorumla
  • bysanal
    bysanal Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Kendisine yakıştırıyosa giyebilir bence.
    Mini etek giyilirmi diye düşünmem beğeniyorsa kendisine yakıştırıyorsa giyer.

    0
    3 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
    • bysanal
      bysanal
      +1 yıl

      Ne oldu? :)

      Yorumla
    • bysanal
      bysanal
      +1 yıl

      cevap olmadı mı? 😄

      Yorumla
  • --AY--
    --AY-- Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    amacına göre valla eğer kendini insanlara beğendirmekse amaç giydirmem ama bana güzel görünmekse ya da sırf hoşuna gitiği için giydiyse ki bunu anlayabilmen gerek ozaman giydiririim

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evin içinde gezebilir, kapı eşiğine çıkartmam kanka. Düşün artık.

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      bana ozel olsun :)) güzel fikir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani :)

      Yorumla
  • UygunErkek
    UygunErkek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Acık mektubu herkes okurmuş ama kapalıyı sadece sahibi okur :)

    1
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      guzel:)))

      Yorumla
  • tarantinoo
    tarantinoo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Gece klübüne gidersek mini giyer köye gidersek şalvar giyer yerine göre :)

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))))))

      Yorumla
  • customer
    customer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 500 cevap paylaştı.

    Allah korusun abi ben yobazım yobazlığımı kaybetmek istemem

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      demı ama

      Yorumla
  • AtınıBecerenKovboy
    AtınıBecerenKovboy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    benim yanımda giyebilir taşıdığım kadının kapalı olmasındansa etekli olmasını tercih ederim..

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      tercıh meselesı :) kapalı bayanlara sonsuz saygılar

      Yorumla
  • Toygar72
    Toygar72 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    yazın alaçatı'dayız kışın şehirde yazın mini şort giyiyor mini etek zaten giyen yok ki artık şehirde ise orta şort ya da kapri ya da kot giyer

    0
    0 Yorumla
  • SadWings
    SadWings Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Buradaki giydirmem diyen arkadaşlar neyin tribinde. Bu hangi otun kafası. La mini eteği mi var bizim kızların. Normal etek bile giyemiyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • Kemal_
    Kemal_ Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 362 cevap paylaştı.

    Bir kadını ben sevmişsem eğer bana güzel görünmeli bir başkasına değil.

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      demı ama :))

      Yorumla
  • tamınakoyim
    tamınakoyim Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    geçmişte lise yıllarımda yaptığım bir hataydı şu an kesinlikle izin vermem, şu dümbüğe bak yanındaki kızını elaleme teşhir ediyor dedirtmem asla..

    1
    0 Yorumla
  • narsisthatun
    narsisthatun Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sevgiline senin malınmış gibi davranırdın ne giyeceğine sen karar verirdin yani
    Anlıyorum

    2
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      hıhı aynen

      Yorumla
  • Fresk
    Fresk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bende gezdirmezdim bari benim yanımda giyme derdim :D

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      hhiçbiyerde gıymesın:)

      Yorumla
  • doctorjones
    doctorjones Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Benim yanımdayken istediğini giyebilir, ben yokken olmaz

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      tabıkı görüşüne saygımız var :)

      Yorumla
  • Bushido06
    Bushido06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    ölçülü olmak şartıyla olabilir süper mini deilde diz üstü olabilir

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      fikrıne saygı duyuyorum :)

      Yorumla
  • TekGeçerim
    TekGeçerim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    bak soruyu duyunca kan beynime sıçradı tabiki gezdirmem

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      tabıkı bu yolda devam.))

      Yorumla
    • TekGeçerim
      TekGeçerim
      +1 yıl

      aynen :))

      Yorumla
  • eyribişfar
    eyribişfar Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    "Yanımızda gezdirir miyiz" derken! Köpek mi len bu :)

    1
    3 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      ne alaksı var kardesım soru acık ve net

      Yorumla
    • eyribişfar
      eyribişfar
      +1 yıl

      Bana atarlanma hatun demem dalarım uçan tekmeyle.

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • Dike01
    Dike01 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    eger yakışıyosa gıyebılır ama bazılarında iğrenc duruyor

    0
    3 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      yanı yakısan gıysın fıkrıne saygı:))

      Yorumla
    • Dike01
      Dike01
      +1 yıl

      evet mantıklı olanda bu

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))))

      Yorumla
  • rock4everb
    rock4everb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    içimdeki güven duygusunu yitirmediğim sürece ben yokken de giyebilir. hainlik yapacaksak insan sen demen de yapabilir nasılsa.

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      fikirlere sonsuz saygımız var

      Yorumla
    • rock4everb
      rock4everb
      +1 yıl

      Hainlik yapacaksa olacaktı o. Teşekkür ettim.

      Yorumla
  • SuperLaf177
    SuperLaf177 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben giydiririm benim yanımda olduğunda hiç bir sorun yok isteyen baksın sonra bir ömür boyu belki bakamaz :)

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      şimdiden baktırmamaya dıkkat etde sana ozel kalsın :))

      Yorumla
  • ağlayamadan
    ağlayamadan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    "isterse mini, isterse tayt giysin de yanımda gezsin, g*tü yiyen baksın" diyen ADAMda tanıyorum :)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sevgilimi gezdiririm çünkü evlenmiyeceğim , evli olduğum kadın kapalı namuslu olduğu için kendi gezmez.

    1
    3 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      neden gızlı kullanıcı olarak yorum yapıyorsunuz :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çünkü buradan saçı açık kız düşürüyorum görürlerse konuşmazlar benle

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      tahmın ettım tamam kımseye soylemem :)

      Yorumla
  • avakadro
    avakadro Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    profil resmi sana mı ait öyleyse dışarı bile çıkmanı istemezdim :)

    0
    6 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      burada benı konusmuyoruz

      Yorumla
    • avakadro
      avakadro
      +1 yıl

      keşke huyunda yüzüm gibi güzel olsa iltifattan da anlamadın :(

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      kas kafalıyım ben bıraz

      Yorumla
    • avakadro
      avakadro
      +1 yıl

      Estağfurullah

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
    • avakadro
      avakadro
      +1 yıl

      pardon iyi kalpli biriymişsin :) en güzeli bu bence

      Yorumla
  • gracielo
    gracielo Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı.

    ya ben ya mini etek derim sec birini secim ona kalmıs :D

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      ınsalh mını etek demez :) bıldığın mını etegın kurbanı olursun :9

      Yorumla
    • gracielo
      gracielo
      +1 yıl

      kendi kararı yapacak bişiy yok bea :D

      Yorumla
  • SLauGHTeR1
    SLauGHTeR1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    onemlı olan ne gıydıgı degıl aslında bır erkek olarak etegın boyu degılde karsıdakı kısının dusunceleri o da yanlıs olunca olmuyor.

    2
    0 Yorumla
  • Cronick2
    Cronick2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Aşırı kısa olmazsa giydiririm, Sıkıyosa baksınlar!!

    0
    4 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      saygı duyarız fıkrıne :)

      Yorumla
    • Cronick2
      Cronick2
      +1 yıl

      Eywallah :)

      Yorumla
    • neyapmalıyım2
      neyapmalıyım2
      +1 yıl

      küçük polat konuştu elinden manitanı bile alırım

      Yorumla
    • Cronick2
      Cronick2
      +1 yıl

      Klavye artistligi yapma sktir git burdan!!

      Yorumla
  • Mimic
    Mimic Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Yanımda isterse hiç giyimesin ama dısarda, namahrem baktırmam ;()

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • HakanBeyler
    HakanBeyler Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46
    +1 yıl

    gezdirmem tabi.
    sevgilim kamu malı değil. benim malım.

    0
    5 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      mal demesek ıyı olur.)) sevgılım bana ozel olsun dıyelım

      Yorumla
    • HakanBeyler
      HakanBeyler
      +1 yıl

      ya sen sevgilin için ben malımı bilmezmiyim demiyomusun. aynı şey :)

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      bılmem demedım.)

      Yorumla
    • HakanBeyler
      HakanBeyler
      +1 yıl

      dersin bir gün. kaçınılmaz son :)

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      yanı :))

      Yorumla
  • korkmazzzz
    korkmazzzz Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı.

    Katil olup mahpus damına düşmeye niyetim yok. O yüzden asla gezdirmem

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      bencede :))

      Yorumla
  • kuralsizimm
    kuralsizimm Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Gezdirmem ısrar ederse terk ederim bir daha da aramam öyle bir şeyde olmaz zaten

    0
    3 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      sen yıne ayrılma kendıne çevırmeye çalıs :))

      Yorumla
    • kuralsizimm
      kuralsizimm
      +1 yıl

      Merak etme sen öyle biriyle beraber olmam ki ayrilayim :, p

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      anlastık o zaman.))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kadını pırlanta gibidir ne karar az el değerse okadar değeri artar...

    1
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • BAY_L
    BAY_L Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Yıl olmuş 2015 millet kızılyızdızı na ulasti biz hala yerinde say bu ve bunun gıbı dusunceler bizi 40 yıl geriye götürdü

    0
    5 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      mını etek gıyerek teshırcılığe yol acacaksam şalvar gıyıp 40 yıl gerye gıtmeyı tercıh ederım

      Yorumla
    • BAY_L
      BAY_L
      +1 yıl

      O zaman kendin ol başkasının fıkırlerınden sanane

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      yorum yap dıye yalvarmadım sana he sen fıkır sundun bende cevap verdım sende usturuplu bı sekılde cevap verebılırsın

      Yorumla
    • BAY_L
      BAY_L
      +1 yıl

      Relax :)))

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))))

      Yorumla
  • KahveSigara
    KahveSigara Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Benim yanımda ki insan nerde nasıl giyineceğini bileceğinden giyimine karışmam.

    0
    0 Yorumla
  • varyasyon
    varyasyon Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Perdesiz ev ya satılıktır ya da kiralık başka söze gerek yok bence

    0
    0 Yorumla
  • BamTelli
    BamTelli Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 527 cevap paylaştı.

    şahsen böyle birşeyi istemem.. birbirimize özelsek ona göre giyinmeliyiz

    0
    0 Yorumla
  • fatihılgın
    fatihılgın Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,7b cevap paylaştı.

    Tabiki gezdirmem. Bırak miniyi dar pantolon, tayt vs bile giyemez. Tabi bu dediklerim ciddi düşünürsem olur. Sevgilimse giysin ne isterse sıkıntı yok.

    0
    0 Yorumla
  • İZMİRRRRLİİİ
    İZMİRRRRLİİİ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Hadi anasini nereye giyiyo ya evde gezemez kisayla , geri kafali degilim ama hatun benimse kimse goremez

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (130)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sevgiliniz ya da karınızı dısarda mını etekle yanınızda gezdırırmısınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eşinin yakiniyla gezmeye gidermisin? 23 cevap verildi
Sevgilinizle eşinizle tahtarevelliye biniyormusunuz? 31 cevap verildi
Sevgiliniz ya da eşiniz oflayns açmak istese sizinle beraber? 8 cevap verildi
Eşinize, sevgilinize, arkadaşınıza trip atar mısınız? 56 cevap verildi
Sevgilinize eşinize pandik atar mısınız? 15 cevap verildi
Eşinizin ya da Sevgilinizin Ayaklarına oje sürer misin? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨