• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sevgiliniz ya da karınızı dısarda mını etekle yanınızda gezdırırmısınız? (Sayfa 3)

heyzcanlı
heyzcanlı Takip Et
Xper 6 Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Sevgiliniz ya da karınızı dısarda mını etekle yanınızda gezdırırmısınız?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

41

Cevap

209

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • DenizciFurkan
    DenizciFurkan Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Gezdirmekten kastın nedir sokaklar caddeler? Alis veris avm? Cafe tarzi mekanlar?

    0
    4 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı

      heryer haftasonu dısarıya cıktınız gıbı düşün

      Yorumla
    • DenizciFurkan
      DenizciFurkan
      +1 yıl

      Izin veririm ama kro apaçi tiplerin bulunduğu yerlerse hayır

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      fikrine saygı duyuyoruz.))

      Yorumla
    • DenizciFurkan
      DenizciFurkan
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • _Taner_
    _Taner_ Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 414 cevap paylaştı.

    evet gezdiririm.. çok kısada giyebilir. sorun etmem

    0
    0 Yorumla
  • eastandbuul
    eastandbuul Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    valla yanında ben varsam sıkıntı yok ama bensız gıyemez

    0
    0 Yorumla
  • mesrawi
    mesrawi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44
    +1 yıl

    Valla çok şükür biz öyle gezdirmiyoruz ama öyle gezdiren birsürü g*vat tanıyorum. Malesef.

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      yanı boyle konusmayalım herkesın kendı görüşü

      Yorumla
  • milahniglib1
    milahniglib1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben Kızkardeşim yafa annem olsa millet ne der die bakamazken kiz arkadasim yanimda giyecek tahammül siktirip gitsin

    0
    0 Yorumla
  • kraft
    kraft Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Tasmaya karşımısın peki?

    4
    8 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      ne alakası var sımdı senın erkek arkadasım mını etek gıydırmezse bana tasma mı takıyo dıyeceksın

      Yorumla
    • kraft
      kraft
      +1 yıl

      Nasıl giyinmem gerektiğini ondan öğrenecek değilim

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      karsılıklı cok seyıı bırbırınızden oğreneceksınız...

      Yorumla
    • kraft
      kraft
      +1 yıl

      Kendi seçimlerimizi kendimiz yapmadığımız sürece o ilşkiden bir beklentiye girmekte anlamsız olmazmı peki.

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      kendı secımlerın karsındakı ınsanıda ılgılendırıyosa tabıkı görüşünü fıkrını oğrenmek zorundasın... erkek arkadasın rahatsızlık duyuyosa gıyme yanı o senı kendıne ozel bulduğu ıcın oyle olmanı ıstıyır

      Yorumla
    • kraft
      kraft
      +1 yıl

      Bunu onun düşünüp dile getrmesine gerek yokki, üstelik insanları rahatsız edici kıyafetler giymeme bilincine sahibim ben zaten.

      Yorumla
    • ilgilen
      ilgilen
      +1 yıl

      @kraft haklı😜 ama mesela ben de tasmaya karşı diilim, bazen eğlenceli oluyööö😜

      Yorumla
    • kraft
      kraft
      +1 yıl

      Tasmanı yesinler senin😉 @ilgilen

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hayır asla
    eger sevdıgım kız ise zaten kesınlıkle olmaz ya erkeklerın hepsı kıza yıyecekmıs gıbı bakarlar katıl olrm

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ne gezdirmesi yaw denemeye kalksa ağız burun dalarım :)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ben baskı yapacak biri değilim,
    sevgilimse soğurum sonunda terk ederim,
    karımsa zaten açık giyinmiyodur,
    açık giyinenle evlenmem.

    1
    0 Yorumla
  • gksuu
    gksuu Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 30%
    +1 yıl

    Istedigini giyer ne gezdiriyorum köpek mi:)

    0
    3 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      he he köpek

      Yorumla
    • gksuu
      gksuu
      +1 yıl

      O zaman sorun yok köpek se

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      konuyu nerden anlamak ıstıyorsanız oradan anlıyorsunuz

      Yorumla
  • KafkafKsK35
    KafkafKsK35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Yobazlıksa yobazım asla giydirmemde gezdirmemde

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))))

      Yorumla
  • orcoo2121
    orcoo2121 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 31%
    +1 yıl

    Allah herkese senin gibi bir kız nasip etsin:)

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      dur hele bız sadece mını etek gıymıyoruz ALLAH kımseyı dört dörtluk yaratmadı... buradakı herkesın muhakkak bı kusuru var... düşüncen ıcın yınede cok tesekkur ederım

      Yorumla
    • orcoo2121
      orcoo2121
      +1 yıl

      Durdum hele kotu bişey demedim :) kusursuz olmaz tabi ama şahsi goruşum minik etek mantık dışı benim için ve gobegi açık giyinmek bir mantıklı açıklama yapan olmadı henüz yakışıyor dedi kime sorduysam kadın vucudu eşsizdir çıplaklık yakışır tabiki ve erkeği cezbeden (yanlış anlaşılmasın sapıkça cezbetmek değil söylemek istedigim ) bakar erkek koklama iç gudumuz olmadığı için gorerek hissediyoruz insani duygular.. yani mini etek giymeseler daha iyi bence..

      Yorumla
  • KurabiYe
    KurabiYe Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    çArşı miniye karşı

    8
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      işte bu:))

      Yorumla
  • Erdemmm_
    Erdemmm_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    mini cooper'a dahi binemez mini etek ne olakiii :)

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • -Mary-
    -Mary- Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    kocama kisa giydirmem :DDD

    4
    5 Yorumla
    • Sametiedi
      Sametiedi
      +1 yıl

      :DDD zaaaaaaa

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      evt n e o oyle gıyecek sortu sonra kızlar bakacak keserım o bacakları valla :))))))

      Yorumla
    • themarmarasea
      themarmarasea
      +1 yıl

      pierrecassi.com/.../...odel-bebe-tak%C4%B1m-27.jpg

      Beyle olurmu çektim attım bir tane heemen kısa giymiyoz biz :) @-Mary-

      Yorumla
    • -Mary-
      -Mary-
      +1 yıl

      @themarmarasea adain dibisin ;)

      Yorumla
    • themarmarasea
      themarmarasea
      +1 yıl

      @-Mary- Hatunun Hası :)

      Yorumla
  • dark_choco
    dark_choco Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44
    +1 yıl

    Kimse benim giyim-kuşam özgürlügume karisamaz!

    4
    6 Yorumla
    • Sametiedi
      Sametiedi
      +1 yıl

      Off İddialı bir lafdı Abla :)

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Ben nerde ne giyilmesi gerektiğini bilen biriyim. Bu zamana kadar ailem bana karismadi. Esim-sevgilim de karisamaz.
      @Sametiedi

      Yorumla
    • Sametiedi
      Sametiedi
      +1 yıl

      en süperi zaten.. insanın kendini bilmesi lazım

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      aile zaten karısmaz ailede sorun olmaz sen bı sevgılıne bu sekılde atar yap bakım de karısıyor mu karısmıyormu :) ama senın fıkrın tabıkı bız bısey dıyemeyız

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Öyle zihniyette bir sevgili yapmam zaten.

      Yorumla
    • amatue
      amatue
      +1 yıl

      Katılıyorum +1

      Yorumla
  • AlikMalik
    AlikMalik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ne istiyorsa giysin çünkü ben öyle yapıyorum .

    1
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
    • AlikMalik
      AlikMalik
      +1 yıl

      ::D

      Yorumla
  • Çocukkalbi
    Çocukkalbi Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 402 cevap paylaştı.

    Cok mini degilse karışmam.

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      .))

      Yorumla
  • fuocoturco
    fuocoturco Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    Miniyi birak teshirli bile gezdirmem

    2
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))))

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
  • Rüzgarx21
    Rüzgarx21 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    soruna cevapta vermişsin.

    0
    6 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      düşüncemı belırttım hata mı ettık:))

      Yorumla
    • Rüzgarx21
      Rüzgarx21
      +1 yıl

      bütün "erkek"lerin düşüncesi o düşünmeyen erkek değildir zaten :)

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      oyle demeyelım herkesın kendı düşüncesı aramaızda gıydıren erkeklerde var gıyen kızlarda :))

      Yorumla
    • Rüzgarx21
      Rüzgarx21
      +1 yıl

      ben onları aramada almıyorum genişlikte çok ileri düzeydeler :)

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      yapma be kardes onlar kardes

      Yorumla
    • Rüzgarx21
      Rüzgarx21
      +1 yıl

      hı kardeş :)

      Yorumla
  • missmaker10
    missmaker10 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Giydiren adamdan şüphe ederim niyetinden.

    2
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      aynen bana da öyle gelıyor belkı bağnaz bı dusunce ama bende sevgılımı mını etekle dısarıya cıkarmazdım.. ve kendımde asla mını etek giymedım

      Yorumla
    • missmaker10
      missmaker10
      +1 yıl

      Bende öyle inan

      Yorumla
  • Contrefait
    Contrefait Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tabiki giyemez , giyse ben neyim yani :)

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • isimdusunuyorum_
    isimdusunuyorum_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    mini etek giyeni baktığımı göre giydirmem la -.-

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      empatı yaptın cok ıyı

      Yorumla
    • isimdusunuyorum_
      isimdusunuyorum_
      +1 yıl

      öylemi yaptın -.- kız milletide garip giyme desen diretsen daha çok giyer bilmiyorum kadın cinsliğiyle uğraşmak zor zananat pembe

      Yorumla
  • mavercik
    mavercik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    aslaaaaaaaaaaaaaaaaaaa evde bana giysin.

    1
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      evet ya:))

      Yorumla
    • mavercik
      mavercik
      +1 yıl

      ben katil olurummmm yoksaaa ama sırf bundan değil ;)

      Yorumla
  • Enkin
    Enkin Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Aşırı olmayacak şekilde Tabikide

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))))))))))))))))

      Yorumla
  • tharess
    tharess Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Sıcak bakmazdım tabi o ne ya herkes bakacak...

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      bakar ya:)

      Yorumla
    • tharess
      tharess
      +1 yıl

      Bakar da bakmasın... :)))

      Yorumla
  • amatue
    amatue Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Mini etek hiç rahat değil bence

    0
    2 Yorumla
    • amatue
      amatue
      +1 yıl

      Ve yakışmadığı halde giyen odun bacaklı çirkin kızlar yüzünden etekten soğudum 😂 etek yerine şort daha rahat oluyor yazın, tabi yerine göre giymek lazım.

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      tabıkı olabılır

      Yorumla
  • WOLKYDJ
    WOLKYDJ Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    sevgilim veya karım kapalı olacağından bu imkansız

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))) iyi bı tercıh

      Yorumla
    • WOLKYDJ
      WOLKYDJ
      +1 yıl

      yani seksi olacaksa bana karşı seksi olsun

      Yorumla
  • Vecih
    Vecih Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Beni katil etmek istiyorsa çıkabilir

    1
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • vagaxx
    vagaxx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    istediği gibi giyinip gezebiliri

    1
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      fikrine saygı duyuyoruz:))

      Yorumla
    • vagaxx
      vagaxx
      +1 yıl

      . d. d

      Yorumla
  • Sallayan
    Sallayan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Seviyorsam imkansiz !

    0
    4 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      helallllll:)))

      Yorumla
    • Sallayan
      Sallayan
      +1 yıl

      yalniz senin bir kiz olarak haklarinizi savunmaktansa erkekler abazadir demen de kirici biraz :D

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      ben hakkımı sonuna kadar savunurum ama bu konu hak değil tercıh meselesı ben bır kız olarak gıymıyorum he gıyene saygı duyarım ama sadece erkekler değil mını etek gıyene bende bakarım be abıcımmmm

      Yorumla
    • Sallayan
      Sallayan
      +1 yıl

      Yalniz ablacim sorun bu degil mi iste?
      Yani yiyecek gibi bakmak. Tüm bakislarin oraya dönmesi falan. ...
      O duruma düsmek istemezdim sahsen. Ancak begendigi bir kiyafet ne kadar mini olsa da giyinmesi hakki olmali kisinin.
      Ha bu konuda biraz yobazim sevgilim giyemez. Ama bunun sebebi etek millet su bu degil. Tamamiyla kiskanclik :D
      Yani kiskancliktan elimde türban al gecir kafana bile derim :D sonra gider pozitif ayrimcilik olmadigi sürece kadin haklarini savunurum :) :D

      Yorumla
  • TheKiNg19
    TheKiNg19 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bu soruyu sorulmamis kabul ediyorum

    0
    3 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))))) helal

      Yorumla
    • TheKiNg19
      TheKiNg19
      +1 yıl

      Bana ait olani neden baskasinin gormesine izin veriyim ki

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      demı ama :))

      Yorumla
  • Slyter
    Slyter Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Eğer yakışıyorsa tabi.

    0
    3 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      fikre saygı:))

      Yorumla
    • Slyter
      Slyter
      +1 yıl

      :) ama yakışmıyorsa tabiki istemem.

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      normal olarak.)

      Yorumla
  • sevdalıym34
    sevdalıym34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    tabıkı ben varsam yanımda neden gezmesın

    1
    10 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      tabı buda senın görüşün

      Yorumla
    • sevdalıym34
      sevdalıym34
      +1 yıl

      kısı kendını begenmelı gereksız yere kıskanclıga gerek yok bence sıkmayla gıyme etme demekle kımse kımseye bısrsey yaptıramaz erkegını zaten dusunuyorsa bazı seylerden kendı fedakar etmelı. kaybeden o olur yoksa ben degıl

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      sen gıydırırsen o nıye bu seyden fedakarlık yapsınkı rahatsız olmuyor der gıyer :))

      Yorumla
    • sevdalıym34
      sevdalıym34
      +1 yıl

      kafasında gıymek varsa ne kadar engellleyebılrısın kı

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      sen zaten gıydıreıyosun aranızda hıcbı sorun olmaz :))

      Yorumla
    • sevdalıym34
      sevdalıym34
      +1 yıl

      tabıkı sorun olmaz kendını kadınına ıspatlamayan erkekler sorun eder bunları kaybetme korkusu olan kısı gıydırmez ben kendımden emınım benımle olan kısı zaten sanslı benım basımı egecek bırsey yaparsa o kaybeder ben degıl

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      herkesın fıkrıne ben saygı duyarım.))

      Yorumla
    • sevdalıym34
      sevdalıym34
      +1 yıl

      sızın fıkrınız ne merak ettım yanı kendını bılen bırıysenız sızı kısıtlamalı mı guvenmedıgı ıcın veya guvendıgı ıcın sadık oldugunuza ınandıgı ıcın sıze mı bırakmalı tercıhı

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      benıjm fıkrım soruda var ben gıydırmezdım ben gıymem de teshırcılık olarak görüyorum

      Yorumla
    • sevdalıym34
      sevdalıym34
      +1 yıl

      saygı duyuyorum. zaten ınat eden gıymeyı tercıh eden bırı ıcın demıstım ben. sız gıymıyorsanız sevdıgınız kısı sanslı demektır. onu dusundugunuz uzulmesını ıstemedıgınız ıcın gıymıyorsunuz demektır buda bence guzel olgunluk budur

      Yorumla
  • üğpoıuy
    üğpoıuy Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bende gezdirmezdim. Asla gezmem.

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      çok iyi aynı fikirdeyız:))

      Yorumla
  • Ali-Yazıcı
    Ali-Yazıcı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Topuklarına sıkarım gezemez..

    0
    3 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      sen yıne topuklarına sıkma:))

      Yorumla
    • Ali-Yazıcı
      Ali-Yazıcı
      +1 yıl

      Şarjör bitmedi henüz :D

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))))

      Yorumla
  • NothinqElse
    NothinqElse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Nereye gezio bacaklarını kırarım

    0
    2 Yorumla
    • bilge_gs
      bilge_gs
      +1 yıl

      Hıı kırarsın ne kırıyosun sen odun mu :)

      Yorumla
    • NothinqElse
      NothinqElse
      +1 yıl

      Valla odun kırmak daha kolay , imkansız öyle kiymesi tayt, mini etek, dekolte giyme savaş sebebi

      Yorumla
  • alpza
    alpza Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    Gezdirmem.. acik ve net

    1
    0 Yorumla
  • Letsgolıght
    Letsgolıght Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    O kadar i*ne değiliz çok şükür

    0
    0 Yorumla
  • MaCaBeYii
    MaCaBeYii Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu güngezer yarın tabutla gezdirirler

    0
    3 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      abartma :))

      Yorumla
    • MaCaBeYii
      MaCaBeYii
      +1 yıl

      Abartmıyorum sokakta bişey demem ama bunun eve dönüşüde var 😉

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))))))

      Yorumla
  • SudaTerleyenBalık1
    SudaTerleyenBalık1 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    kendi açımdan diyim ben gezdırmem gıydırmem de

    1
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • SudaTerleyenBalık1
      SudaTerleyenBalık1
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
  • turboscan
    turboscan Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 525 cevap paylaştı.

    Erkekliğimden utanırım 😄

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      o kadar değilde gıydırmezsın sanırım:))

      Yorumla
  • nizamyektuğ
    nizamyektuğ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    cevabı sen vermişsin...

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))))

      Yorumla
  • hektor123
    hektor123 Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Gezdirmem. Benim hatunum giymez ole seyler

    0
    2 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      demı ama :)))

      Yorumla
    • hektor123
      hektor123
      +1 yıl

      Evet :D

      Yorumla
  • Kendihalindebirisi
    Kendihalindebirisi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Eşim olursa gerdirmem

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • YaramDerin
    YaramDerin Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    karım minik etek giyemez !

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)) devam

      Yorumla
  • eBaykara
    eBaykara Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kuçu kuçuda dicek miyiz?

    0
    5 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      sen ınsan gıbı da-vran yeter :))

      Yorumla
    • eBaykara
      eBaykara
      +1 yıl

      da-vran niye ayrı yazıldı? =))

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      klavye artıslıgı yapayım derken yanlıs yazdım:))

      Yorumla
    • eBaykara
      eBaykara
      +1 yıl

      Anca artistlik başka bişey yk :D

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      aynen oyle valla

      Yorumla
  • uzunyoladevam
    uzunyoladevam Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Yok olmaz millet bakar ksvga cikartirim

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      bencede türk erkegı işte :))

      Yorumla
  • ice_dream
    ice_dream Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    abarti bir etek olmadigi surece sorun yok

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))) fikre saygı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    olmaz ! neden baksın abazalar?

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      demı ama :))

      Yorumla
  • xboyutumsncom
    xboyutumsncom Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46
    +1 yıl

    yerıne ortamına goreee

    0
    0 Yorumla
  • SuErez
    SuErez Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    İstediğim giyerim ona ne ki.

    1
    1 Yorumla
    • cikspileyboy
      cikspileyboy
      +1 yıl

      Kesinlikle haklisin arkadas

      Yorumla
  • LEOON
    LEOON Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bize kulliyen ters :D

    0
    0 Yorumla
  • Lordsofrealm
    Lordsofrealm Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Öyle bir mide yok bende

    0
    0 Yorumla
  • vuslat1986
    vuslat1986 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    Kesinlikle olmaz o kadar geniş degilim

    1
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))))))

      Yorumla
  • illicu01
    illicu01 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    gezdiririm yobaz degilim

    1
    3 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      düşüncene saygı duyarız

      Yorumla
    • illicu01
      illicu01
      +1 yıl

      eminim öyledir

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      emın ol

      Yorumla
  • nurrr42
    nurrr42 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    ben olsam bende gezdirmezdim 😃

    1
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      demı ama yanı:)

      Yorumla
  • ilkerp156
    ilkerp156 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayatta ole gezdirmem

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • AhandaGeldim
    AhandaGeldim Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 580 cevap paylaştı.

    bırak giymeyi mağazadan almaya cesaret edemez :)

    0
    4 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))) aldırma bencede

      Yorumla
    • AhandaGeldim
      AhandaGeldim
      +1 yıl

      alamaz zaten kendiside çok iyi biliyor ne yapması ve nasıl giyinmesi konusunda :)

      Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      bu cok güzel o zaman :) bırbırınızın görüşlerıne saygı duymanız

      Yorumla
    • AhandaGeldim
      AhandaGeldim
      +1 yıl

      ewet :)

      Yorumla
  • Niees
    Niees Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tabiki gezdirmem öyle şey mi olur :/

    0
    1 Yorumla
    • heyzcanlı
      heyzcanlı
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • Devamını Gör (70)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sevgiliniz ya da karınızı dısarda mını etekle yanınızda gezdırırmısınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eşinin yakiniyla gezmeye gidermisin? 23 cevap verildi
Sevgilinizle eşinizle tahtarevelliye biniyormusunuz? 31 cevap verildi
Sevgiliniz ya da eşiniz oflayns açmak istese sizinle beraber? 8 cevap verildi
Eşinize, sevgilinize, arkadaşınıza trip atar mısınız? 56 cevap verildi
Sevgilinize eşinize pandik atar mısınız? 15 cevap verildi
Eşinizin ya da Sevgilinizin Ayaklarına oje sürer misin? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨