AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
209Cevap
Gezdirmekten kastın nedir sokaklar caddeler? Alis veris avm? Cafe tarzi mekanlar?
heryer haftasonu dısarıya cıktınız gıbı düşün
Izin veririm ama kro apaçi tiplerin bulunduğu yerlerse hayır
fikrine saygı duyuyoruz.))
Teşekkür ederim :)
evet gezdiririm.. çok kısada giyebilir. sorun etmem
valla yanında ben varsam sıkıntı yok ama bensız gıyemez
Valla çok şükür biz öyle gezdirmiyoruz ama öyle gezdiren birsürü g*vat tanıyorum. Malesef.
yanı boyle konusmayalım herkesın kendı görüşü
Ben Kızkardeşim yafa annem olsa millet ne der die bakamazken kiz arkadasim yanimda giyecek tahammül siktirip gitsin
Tasmaya karşımısın peki?
ne alakası var sımdı senın erkek arkadasım mını etek gıydırmezse bana tasma mı takıyo dıyeceksın
Nasıl giyinmem gerektiğini ondan öğrenecek değilim
karsılıklı cok seyıı bırbırınızden oğreneceksınız...
Kendi seçimlerimizi kendimiz yapmadığımız sürece o ilşkiden bir beklentiye girmekte anlamsız olmazmı peki.
kendı secımlerın karsındakı ınsanıda ılgılendırıyosa tabıkı görüşünü fıkrını oğrenmek zorundasın... erkek arkadasın rahatsızlık duyuyosa gıyme yanı o senı kendıne ozel bulduğu ıcın oyle olmanı ıstıyır
Bunu onun düşünüp dile getrmesine gerek yokki, üstelik insanları rahatsız edici kıyafetler giymeme bilincine sahibim ben zaten.
@kraft haklı😜 ama mesela ben de tasmaya karşı diilim, bazen eğlenceli oluyööö😜
Tasmanı yesinler senin😉 @ilgilen
Hayır asla
eger sevdıgım kız ise zaten kesınlıkle olmaz ya erkeklerın hepsı kıza yıyecekmıs gıbı bakarlar katıl olrm
Ne gezdirmesi yaw denemeye kalksa ağız burun dalarım :)
ben baskı yapacak biri değilim,
sevgilimse soğurum sonunda terk ederim,
karımsa zaten açık giyinmiyodur,
açık giyinenle evlenmem.
Istedigini giyer ne gezdiriyorum köpek mi:)
he he köpek
O zaman sorun yok köpek se
konuyu nerden anlamak ıstıyorsanız oradan anlıyorsunuz
Yobazlıksa yobazım asla giydirmemde gezdirmemde
:))))
Allah herkese senin gibi bir kız nasip etsin:)
dur hele bız sadece mını etek gıymıyoruz ALLAH kımseyı dört dörtluk yaratmadı... buradakı herkesın muhakkak bı kusuru var... düşüncen ıcın yınede cok tesekkur ederım
Durdum hele kotu bişey demedim :) kusursuz olmaz tabi ama şahsi goruşum minik etek mantık dışı benim için ve gobegi açık giyinmek bir mantıklı açıklama yapan olmadı henüz yakışıyor dedi kime sorduysam kadın vucudu eşsizdir çıplaklık yakışır tabiki ve erkeği cezbeden (yanlış anlaşılmasın sapıkça cezbetmek değil söylemek istedigim ) bakar erkek koklama iç gudumuz olmadığı için gorerek hissediyoruz insani duygular.. yani mini etek giymeseler daha iyi bence..
çArşı miniye karşı
işte bu:))
mini cooper'a dahi binemez mini etek ne olakiii :)
:)))
kocama kisa giydirmem :DDD
:DDD zaaaaaaa
evt n e o oyle gıyecek sortu sonra kızlar bakacak keserım o bacakları valla :))))))
pierrecassi.com/.../...odel-bebe-tak%C4%B1m-27.jpg
Beyle olurmu çektim attım bir tane heemen kısa giymiyoz biz :) @-Mary-
@themarmarasea adain dibisin ;)
@-Mary- Hatunun Hası :)
Kimse benim giyim-kuşam özgürlügume karisamaz!
Off İddialı bir lafdı Abla :)
Ben nerde ne giyilmesi gerektiğini bilen biriyim. Bu zamana kadar ailem bana karismadi. Esim-sevgilim de karisamaz.
@Sametiedi
en süperi zaten.. insanın kendini bilmesi lazım
aile zaten karısmaz ailede sorun olmaz sen bı sevgılıne bu sekılde atar yap bakım de karısıyor mu karısmıyormu :) ama senın fıkrın tabıkı bız bısey dıyemeyız
Öyle zihniyette bir sevgili yapmam zaten.
Katılıyorum +1
Ne istiyorsa giysin çünkü ben öyle yapıyorum .
:)))
::D
Cok mini degilse karışmam.
.))
Miniyi birak teshirli bile gezdirmem
:))))
:)))))
soruna cevapta vermişsin.
düşüncemı belırttım hata mı ettık:))
bütün "erkek"lerin düşüncesi o düşünmeyen erkek değildir zaten :)
oyle demeyelım herkesın kendı düşüncesı aramaızda gıydıren erkeklerde var gıyen kızlarda :))
ben onları aramada almıyorum genişlikte çok ileri düzeydeler :)
yapma be kardes onlar kardes
hı kardeş :)
Giydiren adamdan şüphe ederim niyetinden.
aynen bana da öyle gelıyor belkı bağnaz bı dusunce ama bende sevgılımı mını etekle dısarıya cıkarmazdım.. ve kendımde asla mını etek giymedım
Bende öyle inan
Tabiki giyemez , giyse ben neyim yani :)
:)))
mini etek giyeni baktığımı göre giydirmem la -.-
empatı yaptın cok ıyı
öylemi yaptın -.- kız milletide garip giyme desen diretsen daha çok giyer bilmiyorum kadın cinsliğiyle uğraşmak zor zananat pembe
aslaaaaaaaaaaaaaaaaaaa evde bana giysin.
evet ya:))
ben katil olurummmm yoksaaa ama sırf bundan değil ;)
Aşırı olmayacak şekilde Tabikide
:))))))))))))))))
Sıcak bakmazdım tabi o ne ya herkes bakacak...
bakar ya:)
Bakar da bakmasın... :)))
Mini etek hiç rahat değil bence
Ve yakışmadığı halde giyen odun bacaklı çirkin kızlar yüzünden etekten soğudum 😂 etek yerine şort daha rahat oluyor yazın, tabi yerine göre giymek lazım.
tabıkı olabılır
sevgilim veya karım kapalı olacağından bu imkansız
:)))) iyi bı tercıh
yani seksi olacaksa bana karşı seksi olsun
Beni katil etmek istiyorsa çıkabilir
:)))
istediği gibi giyinip gezebiliri
fikrine saygı duyuyoruz:))
. d. d
Seviyorsam imkansiz !
helallllll:)))
yalniz senin bir kiz olarak haklarinizi savunmaktansa erkekler abazadir demen de kirici biraz :D
ben hakkımı sonuna kadar savunurum ama bu konu hak değil tercıh meselesı ben bır kız olarak gıymıyorum he gıyene saygı duyarım ama sadece erkekler değil mını etek gıyene bende bakarım be abıcımmmm
Yalniz ablacim sorun bu degil mi iste?
Yani yiyecek gibi bakmak. Tüm bakislarin oraya dönmesi falan. ...
O duruma düsmek istemezdim sahsen. Ancak begendigi bir kiyafet ne kadar mini olsa da giyinmesi hakki olmali kisinin.
Ha bu konuda biraz yobazim sevgilim giyemez. Ama bunun sebebi etek millet su bu degil. Tamamiyla kiskanclik :D
Yani kiskancliktan elimde türban al gecir kafana bile derim :D sonra gider pozitif ayrimcilik olmadigi sürece kadin haklarini savunurum :) :D
Bu soruyu sorulmamis kabul ediyorum
:))))) helal
Bana ait olani neden baskasinin gormesine izin veriyim ki
demı ama :))
Eğer yakışıyorsa tabi.
fikre saygı:))
:) ama yakışmıyorsa tabiki istemem.
normal olarak.)
tabıkı ben varsam yanımda neden gezmesın
tabı buda senın görüşün
kısı kendını begenmelı gereksız yere kıskanclıga gerek yok bence sıkmayla gıyme etme demekle kımse kımseye bısrsey yaptıramaz erkegını zaten dusunuyorsa bazı seylerden kendı fedakar etmelı. kaybeden o olur yoksa ben degıl
sen gıydırırsen o nıye bu seyden fedakarlık yapsınkı rahatsız olmuyor der gıyer :))
kafasında gıymek varsa ne kadar engellleyebılrısın kı
sen zaten gıydıreıyosun aranızda hıcbı sorun olmaz :))
tabıkı sorun olmaz kendını kadınına ıspatlamayan erkekler sorun eder bunları kaybetme korkusu olan kısı gıydırmez ben kendımden emınım benımle olan kısı zaten sanslı benım basımı egecek bırsey yaparsa o kaybeder ben degıl
herkesın fıkrıne ben saygı duyarım.))
sızın fıkrınız ne merak ettım yanı kendını bılen bırıysenız sızı kısıtlamalı mı guvenmedıgı ıcın veya guvendıgı ıcın sadık oldugunuza ınandıgı ıcın sıze mı bırakmalı tercıhı
benıjm fıkrım soruda var ben gıydırmezdım ben gıymem de teshırcılık olarak görüyorum
saygı duyuyorum. zaten ınat eden gıymeyı tercıh eden bırı ıcın demıstım ben. sız gıymıyorsanız sevdıgınız kısı sanslı demektır. onu dusundugunuz uzulmesını ıstemedıgınız ıcın gıymıyorsunuz demektır buda bence guzel olgunluk budur
Bende gezdirmezdim. Asla gezmem.
çok iyi aynı fikirdeyız:))
Topuklarına sıkarım gezemez..
sen yıne topuklarına sıkma:))
Şarjör bitmedi henüz :D
:))))
Nereye gezio bacaklarını kırarım
Hıı kırarsın ne kırıyosun sen odun mu :)
Valla odun kırmak daha kolay , imkansız öyle kiymesi tayt, mini etek, dekolte giyme savaş sebebi
Gezdirmem.. acik ve net
O kadar i*ne değiliz çok şükür
Bu güngezer yarın tabutla gezdirirler
abartma :))
Abartmıyorum sokakta bişey demem ama bunun eve dönüşüde var 😉
:))))))
kendi açımdan diyim ben gezdırmem gıydırmem de
:))
:) :)
Erkekliğimden utanırım 😄
o kadar değilde gıydırmezsın sanırım:))
cevabı sen vermişsin...
:))))
Gezdirmem. Benim hatunum giymez ole seyler
demı ama :)))
Evet :D
Eşim olursa gerdirmem
:))
karım minik etek giyemez !
:)) devam
Kuçu kuçuda dicek miyiz?
sen ınsan gıbı da-vran yeter :))
da-vran niye ayrı yazıldı? =))
klavye artıslıgı yapayım derken yanlıs yazdım:))
Anca artistlik başka bişey yk :D
aynen oyle valla
Yok olmaz millet bakar ksvga cikartirim
bencede türk erkegı işte :))
abarti bir etek olmadigi surece sorun yok
:))) fikre saygı
olmaz ! neden baksın abazalar?
demı ama :))
yerıne ortamına goreee
İstediğim giyerim ona ne ki.
Kesinlikle haklisin arkadas
Bize kulliyen ters :D
Öyle bir mide yok bende
Kesinlikle olmaz o kadar geniş degilim
:)))))))
gezdiririm yobaz degilim
düşüncene saygı duyarız
eminim öyledir
emın ol
ben olsam bende gezdirmezdim 😃
demı ama yanı:)
Hayatta ole gezdirmem
:)))
bırak giymeyi mağazadan almaya cesaret edemez :)
:))) aldırma bencede
alamaz zaten kendiside çok iyi biliyor ne yapması ve nasıl giyinmesi konusunda :)
bu cok güzel o zaman :) bırbırınızın görüşlerıne saygı duymanız
ewet :)
Tabiki gezdirmem öyle şey mi olur :/
:))