Evlat edinmek istiyorum. Çevrenizde falan evlat edinen var mı, ya da siz de olabilirsiniz. Bu konuda düşünceleriniz nedir? Sizce ne gibi sorunlar olabilir?
Evlat edinme süreci nasıl işler? Çocuğunu evlat edindirme isteyen var mı?
https://denktas.av.tr/aile-hukuku/evlat-edinme-evlat-edinme-sartlari Burada tum sartları okursun Oncelikle 5 yıl evli olmak iki tarafın rızası ve kucukle en az 20 yaş farkı olması taliplerinin sicilinde de hic bir yuz kızartıcı suc bulunmaması ve tabii ki maddi yeterlilik ile devlet kanunlarına uygun yetiştirme sözü gerekir. Bunlar uzun bir yazılı araştırma sureci demektir sosyal hizmet mufettişleri aniden gelir ve beyan dogruluklarını kontrol eder. Karar yetkisi bakanlıktadır kurumlar olur gonderir o kadar
Küçük kelimesi ergen olmayacak kadar kucuk anlamına gelir. Bir ergen alamazsınız
Falanın cocugunu devletten habersiz alıp bakmak bir suctur
Kazın ayagı maalesef oyle degil yasal işlemler sıkıdır ve benim demenle olmaz ona da pasaport cıkarmak zorundasın bu da polis onayı gerektirir. Polis de kutuge girer bakar senin ve esinin kutugunde değilse elinden alınır siz de cocuk kacırma sucu ile tutuklanırsınız
Anladım o kısmı o yuzden yorumuna istinaden naciz uyarmak için ekleme yaptım. Bir cocuk ilke olarak devlete aittir ama ebevenyler bizim ister atar ister veririz dese de hen siz hem gercek anne baba tutuklanır ve tum planlar da suya duser. Ozurle soylersem ; bazıları bunu para için kabul edebilir ama hepinizi polis sınırda toparlar ve varsa para işi ispatı da elden ver denecegi icin olmaz
Sonrası bir Türk atasozune dönebillr o da " ayıkla pirincin taşını " dır. Bu tür pirinc illegal yolda illa bir yerde takılır ve devlet kendine ait kucuge sahip cıkar korumaya da alır siz de tutuklu yargılanabilirsiniz. Turkiyede bunun mahkeme sureci de yılda 2 celsedir ve cozulmezse de devam eder zira karşı taraf aile ve sosyal işler bakanlıgı avukatlarıdır Amacınız guzel niyetli olabilir karşı cıkmak icin yazmadım, usulüne göre yapmalısınız demeye calıstım hepsi o
Yazdıklarımı anlamıyorsun galiba zaten bebek benim adıma olacak diyorum yani yasal olarak. O zaman zaten pasaport çıkartıp biryere götürürken kimse bişey diyemez ki. Onu diyorum ben. Millet yurttan çocuk alıyor yasal veliler oluyorlar. Kalkmışta yurtdışına giderken kimse bişey diyemez ki sonuçta resmi olarak onların oluyor çocuk
Ben sadece sorunda istediğin gibi bilgi ve düsüncelerimi paylaştım , ayrıca yasal formatta edineceginiz kucuk adına da size ben teşekkur ederim :) mutluluklar :)
Sosyal hizmetlere başvuru yapıyorsunuz gelir seviyeniz, yaşam şekliniz sablkıka vs arastoması yapılıoyor. evineze gelip bakılıyopr çocuk için uygun mu vs bundan sonra görüşmeler olumlu ise siz davet ediliysdunuz
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Onları biliyorum ama benim dediğim o değildi aslında. Mesela çocuğunu istemiyor ve başkasına vermek istiyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
https://denktas.av.tr/aile-hukuku/evlat-edinme-evlat-edinme-sartlari
Burada tum sartları okursun
Oncelikle 5 yıl evli olmak iki tarafın rızası ve kucukle en az 20 yaş farkı olması taliplerinin sicilinde de hic bir yuz kızartıcı suc bulunmaması ve tabii ki maddi yeterlilik ile devlet kanunlarına uygun yetiştirme sözü gerekir.
Bunlar uzun bir yazılı araştırma sureci demektir sosyal hizmet mufettişleri aniden gelir ve beyan dogruluklarını kontrol eder.
Karar yetkisi bakanlıktadır kurumlar olur gonderir o kadar
Küçük kelimesi ergen olmayacak kadar kucuk anlamına gelir. Bir ergen alamazsınız
Falanın cocugunu devletten habersiz alıp bakmak bir suctur
Yorumlardan :
Bir cocugu devlet ve polis onaysız yurt dısına cıkarmak cocuk kacırmaya girer sınırda tutuklanırsınız
Devlet polis onaysız derken çocuğu bana verecekler. Benim olacak yani. İstediğim gibi götürürüm kendi evlatlık edindiğim çocuğu
Yorum için teşekkürler. Bu yazdıklarinizi biliyorum ama benim aslında sorum şu birisi verirse bebeği o şekilde yani
Kazın ayagı maalesef oyle degil yasal işlemler sıkıdır ve benim demenle olmaz ona da pasaport cıkarmak zorundasın bu da polis onayı gerektirir. Polis de kutuge girer bakar senin ve esinin kutugunde değilse elinden alınır siz de cocuk kacırma sucu ile tutuklanırsınız
Bu işler ciddi yasal formatlardır
Anladım o kısmı o yuzden yorumuna istinaden naciz uyarmak için ekleme yaptım. Bir cocuk ilke olarak devlete aittir ama ebevenyler bizim ister atar ister veririz dese de hen siz hem gercek anne baba tutuklanır ve tum planlar da suya duser.
Ozurle soylersem ; bazıları bunu para için kabul edebilir ama hepinizi polis sınırda toparlar ve varsa para işi ispatı da elden ver denecegi icin olmaz
Sonrası bir Türk atasozune dönebillr o da " ayıkla pirincin taşını " dır. Bu tür pirinc illegal yolda illa bir yerde takılır ve devlet kendine ait kucuge sahip cıkar korumaya da alır siz de tutuklu yargılanabilirsiniz. Turkiyede bunun mahkeme sureci de yılda 2 celsedir ve cozulmezse de devam eder zira karşı taraf aile ve sosyal işler bakanlıgı avukatlarıdır
Amacınız guzel niyetli olabilir karşı cıkmak icin yazmadım, usulüne göre yapmalısınız demeye calıstım hepsi o
Yazdıklarımı anlamıyorsun galiba zaten bebek benim adıma olacak diyorum yani yasal olarak. O zaman zaten pasaport çıkartıp biryere götürürken kimse bişey diyemez ki. Onu diyorum ben.
Millet yurttan çocuk alıyor yasal veliler oluyorlar. Kalkmışta yurtdışına giderken kimse bişey diyemez ki sonuçta resmi olarak onların oluyor çocuk
Evet ben de onu diyorum işte usulüne göre olursa kimse bişey diyemez.
Son fırca mesajın niye ben anlamadım umarım sen dogru anlayarak yazmışsındır.
Yok ya ne fırçası doğru yazmışsın diyorum işte.
Ben sadece sorunda istediğin gibi bilgi ve düsüncelerimi paylaştım , ayrıca yasal formatta edineceginiz kucuk adına da size ben teşekkur ederim :) mutluluklar :)
Kesin değil henüz ama yine de teşekkürler 😊 umarım her şey güzel ve yolunda gider 🙏🏻
Sosyal hizmetlere başvuru yapıyorsunuz gelir seviyeniz, yaşam şekliniz sablkıka vs arastoması yapılıoyor. evineze gelip bakılıyopr çocuk için uygun mu vs bundan sonra görüşmeler olumlu ise siz davet ediliysdunuz
Onları biliyorum ama benim dediğim o değildi aslında.
Mesela çocuğunu istemiyor ve başkasına vermek istiyor
Bence bunlar sıkıntılı olur kimsesiz kalmışi bir çocuk daha iyi yetişir annen babası belli olan çocuk ilerde sizden kopar sizde üzülürsünüz
Haklısınız ama sonuçta benim yanımda olacak. Bilmeyecek bu durumu. Ayrıca yurtdışına götüreceğim
Çocuk ailes ilerde geri çıkar almak ister mahkeye balşvuru vs vs sorunlar başlar
Yok ya kim bakar onlara.
Sanki zorla alıyorum.
yaşınız kaç
25.