Bir okuyun KScanlar.
Daha onceden tanisikligim olan ama senelerce hic irtibatimizin olmadigi bir cocukla subat ayinda beni instadan eklemesi uzerine konusmaya basladik ve eskiden de benden hoslandigini simdi ciddi niyetle geldigini sevgili olmak istedigini vs soyledi. Okey dedim birbirimizi taniyalim. İlk zamanlar cok guzeldi haftasonlari bulustuk dolastik artik ondan hoslanmaya basliyordum fakat sonrasinda beni evine davet etmeye basladi. Esasinda ilklerden de davet ediyordu fakat bu kadar israrci degildi. Ben evine gitmek istemedigimi bana ve aile yapima dinime vs ters oldugunu dile getirdim bunu zamana birakmanin dogru olacagini soyledim. Bana gunlerce yazmadi aramadi. Ben aradim acmadi yazdim cevap vermedi. Tamam dedim beni kafasindan sildi demekki. 10 gun sonrasinda aradi konustuk tek sebep o degilmis tayini cikabilirmis bilmem ne. Okey dedim bir gun yine geldi bulustuk yuzyuze konustuk tayinim cikarsa cok uzaklasiriz birbirimizi taniyamayiz felan dedi. İsrar etmedim peki dedim bundan sonra yazma bana dedim bir sure sonra nosunu sildim. Aradan 3 ay gecti ve gecen ay bulusup yuzyuze konusmak istedigini soyledi. İsrar edince kabul ettim. Tayini cikmis benimle yine ciddi dusunuyormus falan filan. Dedim aylardir ortada yoksun. Hayatim belli degildi dedi. Bundan sonra hep olucam dedi sen dediklerimi dusun benimle niyetin ciddimi felan dedi. Sana guvenemiyorum ne yaptigin belli degil dedim seni tanimama izin vermiyorsun dedim. Bundan sonra tanicaksin dedi ve yine beni aramadi sormadi dogru duzgun konusmadik. En son 20 gun once mi neydi mesaj atmis napiyon diye gordum ama hicbir sey yazmadim ve o da bir daha yazmadi. Neden beni bana degersiz hissettiriyor yaa. Evlenme niyetiyle gelen o ama ilgiisz davranan da o. Gunlerce yazmiyor etmiyor sevgili gibi bile degiliz ama niyetim ciddi diyor. Evet diceksiniz ki bundan koca olmaz uzak dur. Ama bisey sormak istiyorum sizce tekrardan bana yazar mi bu cocuk?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet yazacaktır. Seni basamak gibi görüyor. Boş kalınca sana yazıyor. Değerli görüp kendisini bazı alışkanlıklardan kurtaramıyor Çekinceleri var bence Eve davet etmesi de normal değil. Demekki hayatında başkaları olmuştur...
Evet hayatinda baskalari tabiki olmustur tabiki seks yapmis bunu inkar etmiyor. Ama benim için onemli olan bundan sonrasiydi. Bazi aliskanliklardan kurtaramiyor demissin ne gibi mesela boyle kari kiz ayagi olmasi gibi demi. Hayir evlenelim diyen kendisi vallahi ben birkez evlilik lafini acmadim ciddi dusunen o beni kendisine ailesine yakistiran o. Ama ilgilenmiyor yazmiyor sevgili gibi davranmiyor. Neden boyle yapıyor ki. Onceden olsa evet beni kullammak istedi kullanamayinca cekti gitti derdim ama dediklerini yapmadigim halde aylar sonra tekrar gelip gorusmek isteyip bana evlilikten bahsetmesi... Neden yani neden yaa😪
Seni beğeniyor, evlenecek birisi olduğunu düşünüyor. Kafası net değil. Bazı sorunları da olabilir. Belkide birisi var seni yedekte tutuyor olabilir. Onunla arası bozulunca sana dönüyordur. Bir şeylere bağımlıdır. Esrarvb. Ailesinden çekiniyor olabilir. Senin tavrın net Çok beğendim. Önerim, Evlenebileceğin birisi ise çok iyi tanı... Hata yapma...
Evet begeniyor evlenilcek birisi oldugumu da biliyor bunlar dogru. Ama hayatinda kesin olarak birisi yok. Bazen stalkliyorum kizlari takibe aliyor bi sure sonra cikiyor. Yani hayatinda tek kisi yok hep birilerine yanlama pesinde gibi geliyor bana. Esrar vs oyle seylerin olmasi imkansiz ondan da eminim o konuda temiz birisi. Ailesi zaten onun evlenmesini isiyor neden cekinsin ki bilmiyorum. Tavrimin net olmasi bana hicbirsey kazandirmadi maalesef. Ha net olmasam belki evine giderdim ve hayatimin hatasini yapardim bilmiyorum ama ben sınırları olan birisi olduğumu ona hep belli etmeye calistim pesimde kosmasi gerekirken hic umursamadi bile 😪
O profildeki sizmisiniz gercekten. Simdi farkettim. KS. da ilk kez yası bu kadar buyuk bi uye gordum:)
Doğru olanı yapmışsın. Sana normalde daha çok ilgi göstermeliydi. Kendine bakan, yapı olarak gülümseyen bir karakterin varsa doğru yaptın. Birde bazı insanlar takıntılı olur. Fiziğe çok önem verir. Affedersin göğüsler dik durmuyor. Ona bile takılır. Senin gidişatın bana göre doğru.
Fizigimi begeniyordu. maalesef o konuda da evet burada hata bende benim eksigim var diyemiyorum.
Evet benim... Profil resmi benim...
Evlenebileceğin birisini eve davet etmek hata. Şöylede düşünmüş olabilir. Kolay lokmamı diye. Bilmiyorum çözemedim. Normal değil yaptığı.
Kesinlikle normal degil. Ama tek bildigim sey ondan bi bok olmaz. O kadar nefret ettim ki artik tek bir mesaj atsin icimdeki nefreti dokeyim ve bitsin gitsin istiyorum ama yazacagi yok gibi
Eğer sildinse hiçbir şey yazma daha etkili olur...
Peki😪
abla sen bırak bu çocuğu çocuğun amacı seni kullanmakmış olmayınca da yol almış hala daha sormana gerek yok sana karşı ne sevgisi ne saygısı var zaten
Evet bende oyle dusunuyorum ama su da var kullanmak istese ve defalarca reddettigim halde neden tekrar aylar sonra evlenme niyetiyle gelsin ki?
istediğini alamadığı için bir daha denemiş
Evet ama alamayacagini biliyor bu konuda cok net cizgilerim var asamaz bunu. Artik beni ikna edemeyecegini de biliyor. Yani neden boyle yapti halen anlamiyorum yaa
bak ablam seni kullanmak istemiş olmamış sonra bir daha denemiş ve yine istediğini alamamış artık istediğini alamayacağını da anlayıp seninle uğraşmayı bırakmış
😪😪
üzülme be ablam valla üzülmene değmez kendine yazık etmene değmez
Cok haklisin. Destegin için tesekkur ederim kardesim
rica ederim ablam ne demek önemli değil iyi günler dilerim
Sana da iyi gunler