Bir erkek sizce neden boyle yapar kendimi gercekten degersiz hissediyorum bu yuzden ve sizce bana yeniden yazar mi?

Bir okuyun KScanlar.

Daha onceden tanisikligim olan ama senelerce hic irtibatimizin olmadigi bir cocukla subat ayinda beni instadan eklemesi uzerine konusmaya basladik ve eskiden de benden hoslandigini simdi ciddi niyetle geldigini sevgili olmak istedigini vs soyledi. Okey dedim birbirimizi taniyalim. İlk zamanlar cok guzeldi haftasonlari bulustuk dolastik artik ondan hoslanmaya basliyordum fakat sonrasinda beni evine davet etmeye basladi. Esasinda ilklerden de davet ediyordu fakat bu kadar israrci degildi. Ben evine gitmek istemedigimi bana ve aile yapima dinime vs ters oldugunu dile getirdim bunu zamana birakmanin dogru olacagini soyledim. Bana gunlerce yazmadi aramadi. Ben aradim acmadi yazdim cevap vermedi. Tamam dedim beni kafasindan sildi demekki. 10 gun sonrasinda aradi konustuk tek sebep o degilmis tayini cikabilirmis bilmem ne. Okey dedim bir gun yine geldi bulustuk yuzyuze konustuk tayinim cikarsa cok uzaklasiriz birbirimizi taniyamayiz felan dedi. İsrar etmedim peki dedim bundan sonra yazma bana dedim bir sure sonra nosunu sildim. Aradan 3 ay gecti ve gecen ay bulusup yuzyuze konusmak istedigini soyledi. İsrar edince kabul ettim. Tayini cikmis benimle yine ciddi dusunuyormus falan filan. Dedim aylardir ortada yoksun. Hayatim belli degildi dedi. Bundan sonra hep olucam dedi sen dediklerimi dusun benimle niyetin ciddimi felan dedi. Sana guvenemiyorum ne yaptigin belli degil dedim seni tanimama izin vermiyorsun dedim. Bundan sonra tanicaksin dedi ve yine beni aramadi sormadi dogru duzgun konusmadik. En son 20 gun once mi neydi mesaj atmis napiyon diye gordum ama hicbir sey yazmadim ve o da bir daha yazmadi. Neden beni bana degersiz hissettiriyor yaa. Evlenme niyetiyle gelen o ama ilgiisz davranan da o. Gunlerce yazmiyor etmiyor sevgili gibi bile degiliz ama niyetim ciddi diyor. Evet diceksiniz ki bundan koca olmaz uzak dur. Ama bisey sormak istiyorum sizce tekrardan bana yazar mi bu cocuk?

Bir erkek sizce neden boyle yapar kendimi gercekten degersiz hissediyorum bu yuzden ve sizce bana yeniden yazar mi?
Cevapla