evet arkadaslar soru boyle. Kizlar bu konuda biraz daha dusunceli. Erkekler konustugu kiza bir anlik
sinirli bidaha bana yazma diyebilir mi? Sonradan pisman olur mu?
sinirli bidaha bana yazma diyebilir mi? Sonradan pisman olur mu?
Eski sevgilimle kavga ediyorduk ve çok sinirlenmişti bana hatırlamıyorum şimdi konuyu da, tamam aşkım ya dedim , o sinirle bana aşkım deme dedi bende tamam dedim bildiğin günlerce aşkım demedim yani şunu demek istiyorum bana yazma derse yazmam
Eğer erkek arkadaşın ise ve de aranız ilişki boyunca genelde iyi ise tabikide pişman olur
Erkek arkadasim degildi daha yani konusma asamasindaydik kavha ediyoduk atisiyoduk ona cok bos bir insansin dedim ve bana ben bossam dolu bul kizim diyip bidaha bana yazma dedi
ayni durumu yasiyirom.2defa dedi. ilkinde daha yeniydi. kiskanclikti kavgaya sebep. ben de dusundumki beni daha tanimiyor. sans vermek icin ben yazdim. normal sicak karsiladi. simdi uzerinden 2 hafta gecti yeni kavgada ayni. sozu soyledi. bana yazma. ben de yazmadim. amma ne engellemis ne arkadasliktan cikarmis. oldugu gibi hersey. profil resmimi begenmis. bir de ben de proqram. var profiline kim bakmis gosteriyor. bakiyor yani
bunun maksadi ne?((
bir de nedense diger erkekler gibi numara istemdi
bir erkek olarak illaha sinirlendiğimde değil işime gelmeyince falanda bidaha konuşmayalm derim yani. Çok şükür hiçde pişman olmadım
@silikonluöcügötüü ben sana bunu kaç kere dedim la? :D her gece duzenli olarak kavga ederiz :D
Dedin mi :D demedin heralde :D demişte olabilirsin
@silikonluöcügötüü dememiş miyim? :D alla alla şaşırdım :D
Hatırlamıyorum ki :D
@silikonluöcügötüü hatiramiyorsan dememişim demektir kanka aynen
Heee
Cevap
11Cevap
Neler neler der hemde. Sonra anlarsin sinir anında söylenen birsey olmadığını. Icini görürsün ama kendini kandirmaya calisirsin.
Erkek erkekdir
Sinirlendimi gozunu ne cinsellik ne aşk nede sevgi görür pısırıklar hariç tabi
Daha sonra pişman oluruz o ayrı mesele :)
Bence der ama her seferinde aynı şeyi tekrar tekrar yapıp yazıyorsa pişman olmuyorsa demeki sorun onda değil sizde çünkü siz ona halen yazıyorsanız artık...
La 1 senelik ilişki var şu an kavga ediyoruz seni görmek istemiyorum dedi bana allahtan kızlar daha iyi
2 saat uyuya kaldim sebep bu. Yarin gelmicem diyor yanina
Der hep der ama yazman için der
Derse tokatı yer o da
olurlar ya nie olmasınlar
der. olur, ama yazmaz. pismanlık da gecicidir...
der sonra pişman olur aynen
Neleer neler der sinirle ey gidi
derr ewet olur pısman
Der. Pişman olur mu kişiye göre değişir.
Yazar başıma çok geldi ama gerçekten sevmiyrdu bni
Ben olmam pişman, diğerlerini bilmem
Ben diyemem
Kizlar iste bu konuda daha cekimser kontrol edebiliriz kendimizi
Kişiye göre değişir.
der sevmediği kıza
Hoslandigina diyemezmi sinirlenince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar