Beni çok seven sabahlara kadar konuşan, içip beni arayan erkeğin bi iki ay sonra başkasına yazması karaktersizlik değil mi?

Nasıl oldu bu. Bi şeye incinmiştim gönlümü almasını bekliyodum o bi iki ay sonra ben onu beklerken başka elin kadınına yazmış. Gerçekten bana olan sevgisi çok farklıydı. Arkadaşım bile dedi ben şu an inanamıyorum bu nasıl oldu inanamıyorum insanlara güvenim azaldı dedi.
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce çok zengin bir erkek bi kız aşık olsa. O kızla ayrılınca başkasına fırsat verir mi
Beni çok seven sabahlara kadar konuşan, içip beni arayan erkeğin bi iki ay sonra başkasına yazması karaktersizlik değil mi?
Cevapla