Eşim sürekli telefonuyla ilgileniyor ve maç izliyor. İlerde iyi bir baba olabilir mi?

Eşimle severek evlendim. Daha üç senelik evliyiz. Ama eşim sürekli telefonuyla ilgileniyor, maç izliyor bazen beni dinlemiyor bile. Bir keresinde başıma kötü bi olay gelmişti ağlayarak anlatıyorum o telefonuna bakıyor cevap yok. Böyle bi adam anlayacağınız. Yabani soğuk insanlar tarafından büyütülmüş. Ailesi dindar görünen ama dinle alakası olmayan cahil insanlar. Zaten beş kuruş faydaları yok. Çocuk istiyorlar. Ben istemiyorum. En çok korktuğum şey ileride çocuğumun da benim gibi baba sevgisi görmemesi. Ne yapmalıyım?

Eşim sürekli telefonuyla ilgileniyor ve maç izliyor. İlerde iyi bir baba olabilir mi?
Cevapla