Arkadaşlar babamı kaybetmekten çok korkuyorum?

O benim için çok özel çoğu huyum ona benziyor benim için çok ama çok önemli ve vazgeçilmez birisi.

Kendisi tedavisi olmayan bir kalp hastalığına sahip her geçen gün biraz daha yaklaşıyor ölüme yaşlandıkça bu daha da kaçınılmaz oluyor.

Bana hayatta en çok sevdiği kişinin ben olduğumu güçlü olmamı ve aileme bakmamı söyledi, abim olmasına rağmen bana söyledi bunu.

Bir ona bakıyorum dağ gibi adam her şey ile savaşır yapar eder çekinmez bizim için elinden geleni ardına koymaz.

Kendime bakıyorum da ne yaptığım belli ne hedefim en ufak olayda dağıliyorum.

Ölüm Allah'ın emri ve bir gün gelecek, babam vefat ettiğinde ne yapmalıyım bilmiyorum.

Ailemi bana emanet etti ve onu rahat şekilde yollamak istiyorum

Cenazede ne yapmalıyım, nasıl durmalıyım

Kimleri çağırmaliyim, cenaze işlemlerinde ne yapacağım, kimin omzunda hüngür hüngür ağlayabilirim

Arkadaşlar babamı kaybetmekten çok korkuyorum?
Cevapla