Açıkçası ben hatırlamıyorum bile, uzun zamandır bir sorgulama içerisindeyim, dinden gittikçe soğuyorum neyi neden yaptığımızı çok düşünüyorum
Arapça dualar okuyup yatıp kalkmanin kime ne faydası var acaba? Ustelik böyle bir sürü dini rituel ve disiplin var, farkli ülkelerden, atalardan, dinlerden geçmiş olamaz mı.. Zerdüştlerde de Namaz varmış misal.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
kucuklukten beri ailem dinle büyüttü gerçeklerin farkına vardım müslüman değilim bayadır en son namaz ortaokul sonda kılmıştım
Hergun kilarim iki saat sonra sabah namazi kilip yatarim
Bütün sorularının mantıklı bir cevabı var. Yeterki bu soruların cevaplarını doğru yerde ara.
Senin derdin namaz değil İslam'la bir derdin var ama hadi hayırlısı
Bakış açısı farklı olabilir kimine göre sizin arapça dua dediğiniz şeyler çok şey anlam ifade ediyor olabilir ayrıca hangi dinde disiplin yok ki hangi dinde ritüel yok heosinin kendine özgü bir ritüel i var
Akşam üzeriydi
Arapça kısmına gelirsek okuduklarının anlamını bilerek ibadet ve dua etmeni tavsiye ederim
Hatırlamıyorum
bugün kıldım
Kılmıyorum
Geçen hafta 🥺