Arkadaşlar evliya insanlara gözükse tanıyabilirmiyiz?

Dün tramvayla biyere gidiyordum karşıma bir amca hafif sakallı oturdu içimden evliyamı acaba geçti ezanda okunuyordu oan bian öyle içime doğdu gibi oldu evliya ne aklıma takıldıda var mı gözükürmü sizce hissedermiyiz?
Arkadaşlar evliya insanlara gözükse tanıyabilirmiyiz?
Cevapla