Sizce patronum neden boyle yapiyor arkadaslar?

insfagramdan sildigim postu bile farkedip bana sordu neden sildin diye. Nasil farkettiniz dedim ne var ki zaten az foton var dedi. İlginc. İnstagramdan reelsler vs atip atip ben mesaji goruldu yapmayinca geri silmelere basladi. En son baktim beni takipten cikmis. Dun wptan aksamin 11inde mesaj atip geri silmis. Artik iyice sinirlenmeye basladim yaa.

Sizce patronum neden boyle yapiyor arkadaslar?
Cevapla